Tallinna Loomeinkubaator alustab 19. ärihooaega uue nime ja laiendatud teenustevalikuga, saades Tallinna Ettevõtlusinkubaatoriks. Nime ja brändi uuendus peegeldab inkubaatori strateegilisi eesmärke, pakkuda mitmekülgset tuge nii alustavatele kui ka kasvavatele väikeettevõtetele.
18 tegevusaasta jooksul on Tallinna Loomeinkubaatorist kujunenud oluline kasvulava alustavatele ettevõtjatele, pakkudes mentorlust, koolitusi ja võrgustiku loomise võimalusi. Loomeinkubaatori esialgne fookus oli loomevaldkonna ettevõtete toetamisel ja alates 2020. aastast lisandus vastavalt turunõudlusele ka ringmajandusalaste praktikate viimine ettevõteteni.
2023. aastal läbi viidud teenusedisaini käigus selgus vajadus uuendada senist kaheaastast inkubatsiooniprogrammi, ning luua praktilised arenguprogrammid nii alustavatele kui ka kasvuvõimalusi otsivatele ettevõtetele. Uuenenud brändiga on Tallinna Ettevõtlusinkubaatori eesmärk pakkuda laiemat tuge erinevatele ettevõtjatele, et soodustada valdkonnaülest koostööd ja innovatsiooni.
“Ettevõtlusalase arenguprogrammi ja tugiteenuste vajadus on lisaks loomeettevõtetele ka muude alustavate ettevõtete seas. Positiivne on, et Ettevõtlusinkubaatori programmis osalevad erinevate valdkondade alustavad ettevõtted, kes keskenduvad peamiselt toodetele ja teenustele,” kirjeldab Tallinna Ettevõtlusinkubaatori juhataja Anu Lõhmus uue hooajaga seotud uuendusi. See loob tema sõnul soodsa pinnase valdkonnaüleseks koostööks ja uute ideede tekkeks.
Olulisel kohal on inkubaatoris innovatsiooni soodustamiseks ka koostöövõimaluste otsimine näiteks teadusasutuste või rahvusvaheliste partneritega. “Uuel hooajal ja uue nimega jätkab Tallinna Ettevõtlusinkubaator oma missiooni aidata kaasa kohaliku ettevõtluskeskkonna arengule, pakkudes toetavat ja inspireerivat keskkonda, kus ettevõtjad saavad kasvada ja areneda,“ sõnab Lõhmus.
Tallinna Ettevõtlusinkubaatori uus logo ja visuaalne identiteet, mis loodi koostöös agentuuriga AKU, on inspireeritud inkubaatori põhiväärtustest: innovatsioon, koostöö ja jätkusuutlikkus. Uuenenud bränding peegeldab pühendumust kaasaegse ja dünaamilise ettevõtluskeskkonna loomisele, mis toetab ettevõtjate ambitsioone ja innovaatilist mõtlemist.
“Ettevõtlusinkubaatori uus nägu on avatud ja asjalik, seades fookusesse inimese. Eelnevast identiteedist võtsime kaasa ringi kujundi, millest sai uues märgis pesa ehk heade mõtete haudumise koht. Logo täiendab mustrisüsteem, mis lisab liikuvust ja võimaldab luua lõputult põnevaid kombinatsioone. Kogu süsteem on paindlik ja kohandub paremini tänaste kommunikatsioonivajadustega,” selgitab AKU partner Uku-Kristjan Küttis.
Uus hooaeg algab septembri alguses!
Uus hooaeg algab ametlikult juba 4. septembril, mil toimub 19. ärihooaja avamine. Hooaja avamisel tutvustab uue brändi loomise teekonda AKU loovjuht Alari Orav. Lisaks toimub põnev paneel “Brändi olulisus tänapäeva ettevõttes,” kus jagavad oma kogemust brändinguga lisaks Alari Oravile ka Ettevõtlusinkubaatori mentor Paavo Pettai ja vilistlane ning Ärni Blumi brändi looja Johanna Paiste.
Vestlust juhib Ettevõtlusinkubaatori turundusjuht Margaret Aidla. Üritusele on võimalik registreeruda Ettevõtlusinkubaatori kodulehel.
Kuni 22. septembrini on alustavatel väikeettevõtjatel võimalik kandideerida Tallinna Ettevõtlusinkubaatori inkubatsiooniprogrammi. Lisaks on võimalik liituda ka eelinkubatsiooniga, mis annab esimesed vajalikud tööriistad äritegevuse alustamiseks. Lisainformatsioon Ettevõtlusinkubaatori kodulehel.