EveryPay blogi

LinkPay kasutaja: maksete sooritamine ei saa enam lihtsam ollagi

Shutterstock

EveryPay makselink LinkPay aitas parandada tarbimislaenu ettevõtte Mogo maksevoogu, vähendades samaaegselt tasumata maksete arvu.

Mogo OÜ on osa rahvusvahelisest ettevõttest Eleving Group. Tegemist on suurima sõidukipõhiste krediidilahenduste pakkujaga meie piirkonnas. Ettevõte kasvab jõudsalt ning ühel hetkel tekkis vajadus muuta oma teenuse maksevoo haldamine klientidele võimalikult lihtsaks ja mugavaks. Ühtlasi sooviti vältida varem esinenud maksehäireid ning parandada võlgade sissenõudmise protsessi. 

Mogo kõige olulisem nõudmine oligi, et lahendus tuli kiiresti integreerida, ilma et ettevõttel oleks tekkinud vajadust omalt poolt aeganõudvaid lisaarendusi teha. EveryPay toode LinkPay vastas ettvõtte kõigile nõudmistele ja juba mõne nädala jooksul oli uus lahendus integreeritud ning kasutusel.

“Oleme LinkPay`d kasutanud aktiivselt nüüdseks üle poole aasta, liidestamine oli lihtne ja seda makselinki saab lisada erinevatesse kliendikommunikatsioonidesse, ise kasutame linki e-mailides ja SMS-ides. Pole siiamaani olnud ühtegi tõrget ja tundub, et kasutajakogemus on hea nii meile kui ka kliendile,” ütles Mogo võlaosakonna juht Helen Rookäär.

Mis oli tulemus?

LinkPay kasutamine on äärmiselt lihtne. Kliendil pole vaja enam makse sooritamiseks eraldi kontole sisse logida, selle asemel saab ettevõte hõlpsasti sõnumi, e-posti või isegi QR-koodina juba eeltäidetud makse lingi saata. Kliendil jääb üle vaid oma kaardi andmed sisestada ning makse nuppu vajutada.

Uus integratsioon parandas märkimisväärselt nii jooksvate kui tähtaja ületanud maksete laekumisi. “Positiivne on seegi, et kliendid, kes on varem makseid teinud LinkPay`d kasutades, küsivad juba ise makselinki järgmiseks korrakski, sest see on väga kiire ja mugav lahendus ka kliendile,” kommenteeris uut võimalust Helen Rookäär.

“Kliente peab veidi veenma, vähemalt meie klientuuri puhul, et tegelikult linki kasutades saab makse sooritada palju kiiremini ja mugavamalt kui tavapäraselt arve alusel ülekannet tehes, samas kõik on kliendi jaoks väga turvaline. Samuti jääb lingiga maksmisel puhul ära probleem, et kantakse vale summa või puudub õige selgitus. Sellised sekeldused puuduvad,” leiab Rookäär.

“Need kliendid, kes on korra või kaks lingi kaudu makset sooritanud, nemad on hakanud ka edaspidi seda makseviisi kasutama,” kinnitab ta.

LinkPay sobib absoluutselt igat tüüpi ettevõtetele. Selle makselahendusega saab kaardimakseid vastu võtta ilma ettevõttepoolse IT arenduseta ja pole vaja isegi toimivat kodulehte. EveryPay platvorm võimaldab luua eelnevalt määratletud üksikasjadega makselingi ja edastada see lihtsalt oma klientidele e-posti, sõnumi, sotsiaalmeedia või isegi QR-koodi vahendusel. Pehmelt öeldes on võimalused LinkPay kasutamisel lõputud.

Lisaks pakub EveryPay järgmisi maksete lahendusi:

  • EveryPay kaardi tokeniseerimine: võimaldab klientidel turvaliselt oma kaardi andmeid salvestada, julgustades korduvaid makseid tegema vaid ühe nupuvajutusega;
  • EveryPay tellimusmaksed: võimaldab makseid teha mis tahes ajavahemiku jooksul, mille olete oma klientidega kokku leppinud – ideaalne toode regulaarsete maksete kogumiseks;
  • Avatud panganduse universaalse pangalingi funktsioonid.

EveryPay on PCI DSS 1. tasemega sertifitseeritud: pakkudes kõrgeimaid turvastandardeid ning kaitstes teid ja teie kliente.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.