Loomeinkubaator osaleb CiD projektis, mille eesmärgiks on arendada innovatsiooni teadus- ja koolitustegevuses urbanismi, arhitektuuri ning toote- ja teenusedisaini alal. CiD projekti partnerid kohtusid juuni keskpaigas Genova ülikooli arhitektuuri- ja disainiosakonnas. Kohtumise eesmärgiks oli panna paika projekti jooksul välja töötatavad akadeemilised õppeprogrammid.
Akadeemilise programmi sessiooni ajal esitlesid partnerid University of Genoa, Leibniz University Hannover ja The Institute for Advanced Architecture of Catalonia oma akadeemilisi programme aastaks 2025. Seekordne kohtumine rõhutas CiD kursuste jaoks juhiste määratlemise ja valideerimise tähtsus ning selgitas nende rakendamise strateegiaid. Kohtumise ühised tegevused keskendusid juhendi malli loomisele ja täitmisele ning õppekava juhiste kinnitamisele väikestes rühmades, tagades kõikide osalejate mitmekülgse panuse ja tagasiside.
Järgnes Loomeinkubaatori sessioon, kus jagati oma nägemust projekti jooksul toimuva konkursi valikukriteeriumitest. Koos partneritega määratleti ja kinnitati CiD kiirendi programmi juhised, jagati visioone ja strateegiaid.
Lisaks toimus ARCESi juhitud jätkuõppe sessioon, mis hõlmas jätkuõppe juhendite kinnitamist ja uute ideede genereerimist. Seekordsel sessioonil tõsteti esile haridusprogrammide pideva täiustamise ja tagasiside olulisust, käsitledes üksikasjalikult ka kõige aktuaalsemaid teemasid nii valdkonnaüleselt kui ka konkreetselt sihtrühmadega seonduvalt.
ERSILIA juhitud Sustainability Roadmap & Skill Tree diagrammi seanssil sai proovida iga õppekava oskuste puu kaardistamist ja heade tavade valideerimist erinevates haridusprogrammides. See oli ülioluline CiD-projekti jätkusuutlikkuse ja kvaliteedi tagamisel ning CiD-õppijate tegelikke vajadusi arvestavate persoonade välja töötamisel.
Teisel päeval oli tähelepanu all ümberpööratud õpe ja valdkonnaülesed sessioonid. Osalejad arutasid “pill” ja “chapter” formaati videotele, nende tehnilisi omadusi ja ümberpööratud õppe korraldust. See seanss oli ülioluline, et kinnitada oluliste teemade loetelu ja täiustada ümberpööratud õpetamismetoodikat ning leida läbivaid teemasid tulevaste programmide vahel arendamiseks.
Töötoas keskenduti õppekavade tagasisidele – partnerid täitsid tagasiside mallid ja arutasid vaatluskeskuste poolt meelde tuletatud sisendeid. Uuriti ka sidusrühmade kaasamist ja ressursside jaotamist, tagades, et akadeemiline programm saab kasu ekspertide sisenditest ja mitmekesistest vaatenurkadest.
Üritus lõppes osalemisega EUSEW üritusel Genova sinises ringkonnas, kus partnerid tutvustasid erinevaid CiD projektiga seotud aspekte ja arutasid jätkusuutlike tekstiiliuuenduste juhtumiuuringuid.
14. juunil toimus CiD juhtkomitee koosolek, millele järgnes akadeemiline avaüritus ning valdkonnaüleste teemade töötuba. See viimane töötuba hõlmas iga õppekava jaoks vajalike oskuste kaardistamist, ressursside määratluste ajurünnakut ning CiD ressursside ja formaatide valideerimist. Töötuba lõppes tulemuste, tagasiside ja kohanduste tutvustamisega, mis pani aluse järgmisteks sammudeks ja tähtaegadeks.
Seminari käigus ilmnes kõigi partnerite koostöö, kus suurt rõhku pandi pööratud kursuste ja õppevideote juhendite määratlemisele ja kinnitamisele. See osaluspõhine lähenemine tagas, et CiD projekt sai kasu erinevatest teadmistest ja vaatenurkadest, sillutades teed edukale rakendamisele.