MerXu blogi

Vana trikk uues kuues: merXu avaldab nõksu, mis on aidanud äril jõudsalt kasvada

merXu tegevjuht Kaido Raja.Foto: merXu

Alustavate ettevõtete jaoks on üks olulisemaid samme korraliku kliendibaasi loomine. Kodumaine ettevõtetele mõeldud kauplemisplatvorm merXu kasutab nutikat viisi, et kliente juurde saada ja jõudsalt kasvada.  

2020. aastal tegevust alustanud kodumaine kauplemisplatvorm on pooleteise aastaga kasvanud märkimisväärselt suureks. Platvormilt leiab miljoneid tooteid sadadelt pakkujatelt. Kuid mis on olnud ettevõtte edu võtmeks, et tänaseks on suudetud laieneda kaheksasse riiki? Nad ise ütlevad, et selleks on kampaaniad. Nii on ka praegu merXu platvormil käimas mitu erinevat kampaaniat, millega kliente enda juurde meelitatakse. 

Tasuta transport

Kampaaniatest esimene ja pikaaegsem on TASUTA TRANSPORT. Lihtsalt öeldes tähendab see, et merXu katab iga ostu (nii riigisisese kui ka rahvusvahelise) transpordi kulutused kuni 300 euro väärtuses. Transpordi katab merXu nii müüjatele kui ostjatele. 

Selleks, et kampaanias osaleda, tuleb osalemise soovist anda teada meiliaadressil info.ee@merxu.com, saata oma ettevõtte pangakonto number ja edastada ka ostu lõplik arve, mille merXu kannab tagasi otse ettevõtte pangakontole. “Ka müüjal on võimalus seda kampaaniat kasutada ehk ostjale esitatud arves ta üldse transporti ei kajastagi, vaid saadab transpordiarve otse meile e-mailile ja me kanname selle tagasi eelnevalt kirjeldatud tingimustel,” rääkis merXu kliendisuhtluse spetsialist Anelle Trepp

Esimese ostu boonus 40% 

Teine praegu käimasolev kampaania on ESIMESE OSTU BOONUS 40%. Siin tasub uutel klientidel kiirustada, sest kampaania kestab 13. märtsini. “Tehes oma esimese ostu enne 13. märtsi, kanname merXu kliendi virtuaalkontole 40 protsenti ostu netoväärtusest,” selgitas Trepp. Selle kampaania raames arvestatakse maksumust ilma transpordikuluta.  “Täpsustan, et 40 protsenti arvutame ilma transpordita arve väärtusest, kuna transpordi kanname nii ehk naa kuni 300 euro eest tagasi.” Maksimaalne boonuse väärtus ostu pealt on 440 eurot. 

Boonuse saab klient välja võtta järgmise ostuga. See ei ole keeruline. Selleks tuleb arve laadida üles merXu keskkonda. Koha, kuhu arve üles laadida, leiab klient, logides merXu lehele, seejärel valides Minu merXu -> ”Kampaaniad” -> ”Sinu esimene ost”, ning täidab ära vajalikud väljad. “Seega, tähendab see kampaania justkui ostukrediiti sinu järgmiseks ostuks,” lisas Trepp.

Raha tagasi

Kolmas kampaania, millel nimeks RAHA TAGASI, lubab taas kliendile ostu pealt osa rahast tagasi anda. Ka selles kampaanias osalemiseks ei tule teha midagi keerulisemat, kui laadida kõik oma ostud üles merXu platvormil keskkonda ”Kampaaniad” -> ”Raha tagasi”. Nii kogub klient iga ostu pealt oma merXu virtuaalkontole boonust. Sarnaselt esimese ostu kampaaniale saab boonust järgemööda välja võtta pärast iga järgmist ostu või lasta boonusel kasvada. Seda lihtsalt sel põhjusel, et iga uus arve, mille klient üles laeb, kasvatab boonuse protsenti, arvutades boonuse protsenti kõiki tehtud oste omavahel liites. Nii on võimalus boonust koguda kuni 1700 eurot. 

Liige toob liikme

Neljanda kampaaniana on merXus praegu käimas sõbrakampaania LIIGE TOOB LIIKME. See tähendabki lihtsalt seda, et soovitades merXu kauplemisplatvormi sõbrale, teenite mõlemad selle pealt raha. Selleks tuleb esmalt kopeerida personaalse koodiga viitelink ning seejärel on kampaania kasutamiseks kaks võimalust. 

Esimene võimalus on iga uue sinu soovitatud tarnija eest teenida 500 eurot, kui ettevõte laeb üles 1000 pakkumist või ühe teenuse ning teeb seejärel kahe kuu jooksul pärast registreerumist 20 edukat tehingut kogusummas vähemalt 1100 eurot. Kui need tingimused on täidetud, saab soovitaja premeeritud 500 euroga. 

Teine võimalus on teenida iga uue soovitatud registreeruja pealt, kes teeb esimese ostu vähemalt 200 euro eest. Nii on võimalik teenida iga sõbra pealt 35 eurot. Lisaks teenib teie ettevõte iga järgneva ostu eest, mis sõber-ettevõte teeb, 16 eurot.

Kampaaniad aitavad kasvada

“Olles alles start-up, on atraktiivsed kampaaniad meie lahutamatu osa. Just tänu nendele kampaaniatele usume, et saame suurel hulgal oma klientidest esmalt meie platvormiga tutvust tegema,” rääkis Trepp. Ta lisas, et kliendid kasutavad neid suurima heameelega, sest kellele ei meeldiks tasuta transport või oma ostudelt järgmiste ostude jaoks boonuse kogumine.

Kui kampaaniate populaarsusest rääkida, siis on Treppi sõnul seni kõige menukam olnud tasuta transpordi kampaania. “Ei meenu hetkel ühtegi tehingut, mis selles kampaanias osaleda ei soovinud.”

Kui tihti ei luba teenusepakkujad klientidel korraga mitut kampaaniat kasutada, siis merXu platvormil saab “Tasuta transpordi” kampaania siduda kõikide kampaaniatega. ”Liige toob liikme” kampaaniat saab siduda ka ”Esimese ostu kampaaniaga”. “Sõber-ettevõte, kes liitub, saab osa saada kõikidest merXu kampaaniatest nagu ka kõik teised platvormile registreerijad,” selgitas ta. Lisaks saab ”Liige toob liikme” kampaaniat siduda ka ”Raha tagasi” kampaaniaga.

Trepi sõnul on pidevalt erinevate kampaaniate tegemise peamine eesmärk enda tutvustamine inimestele. “Praegu ei olegi niivõrd oluline veel ise kõvasti raha teenida, vaid esmalt proovime saada ettevõtteid meid lihtsalt kasutama, kellele meeldib, teeb järgnevadki ostud läbi meie,” sõnas ta.

MerXu on veebipõhine kauplemisplatvorm Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni ettevõtetele, kes tegutsevad B2B sektoris – nii väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele kui ka suurtele üksustele. MerXu loob turvalise ärikeskkonna, mis ühendab kontrollitud ostjaid ja müüjaid ning võimaldab neil teha otsetehinguid või pidada läbirääkimisi. MerXu tegutseb Tšehhis, Eestis, Poolas, Leedus, Ungaris, Rumeenias, Slovakkias ja Saksamaal. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.