Müügisüsteemide arendamine on pidev protsess, millele nii suured kui väikesed ettevõtted pööravad üha rohkem tähelepanu.
Näiteks on Nixor töötanud tuntud värskete marjade müüjale No Bananas välja müügisüsteemi, mis liidab kokku kaalu, müügisüsteemi ja tšekiprinteri. Ja seda kõike selleks, et muuta ühelt poolt nii oma tööd efektiivsemaks, kuid samal ajal parandada ka kliendikogemust.
Müügitöö muutub efektiivsemaks
Unikaalne lahendus kombineerib endas nii kassaarvuti kui kaalu, võimaldades läbida kogu kaalumis- ja kassaprotsess ühel seadmel.
Nixori valdkonnajuht Taaniel Tuisk ütleb, et müügisüsteem sai esialgu välja töötatud just mõeldes väikeettevõtjatele. “Sellised kõik ühes terviklikud lahendused sobivad hästi väiksematesse poodidesse või turul kauplejatele, kus letil on vähe ruumi,” selgitab ta.
Nii toodigi kauplejatele kasutamiseks Avery POS müügisüsteem, mis liitis endas kassaarvuti ja kaalu. Lisaks on sinna võimalik lisada ka integreeritud makseterminali lahendus, mis kaotab klienditeenindajatelt vajaduse sisestada peale kassaprotsesside lõpetamist vajalik ostusumma manuaalselt makseterminali. Automaatne süsteem kiirendab teenindusprotsessi ning minimeerib makseinfo manuaalsel sisestamisel tekkivaid vigu.
“Nii tekib kauplejal rohkem aega keskenduda kliendile,” märgib Tuisk.
Kliendi rahulolu on oluline näitaja
“Tänasel päeval on kliendi rahulolu väga oluline näitaja,” rõhutab Taaniel Tuisk. Selle tõttu üritavad kõik ettevõtted aina rohkem enda siseprotsesse automatiseerida ja efektiivsemaks muuta. Kui kaupmehel on rohkem aega kliendi jaoks, annab see ka ostjale signaali, et ta on oodatud külaline ning suurendab nii ka ettevõtte usaldusväärsust.
“Hea suhtlustasandi loomine aitab kaasa püsiklientide tekkimisele ja säilitamisele,” märgib ta. Samuti tunneb klient, et saab lisaks ostule ka mingisuguse lisaväärtuse, kui kaupleja on oma tähelepanu suunanud ostjale.
“Kliendi jaoks tundub nii kogu ostuprotsess naturaalsem ning tunne, et tegeletakse äriga, jääb tagaplaanile,” räägib Nixori valdkonnajuht müügisüsteemi mõjudest kliendile, kes kaupmehe käest ostu sooritab. “Pigem võiks kliendil tekkida tunne, et ta on tulnud vana tuttava juurde,” lisab ta.
Sobib ka suurematele ettevõtetele
Taaniel Tuisu sõnul võib sobida Avery POS ka suurematele ettevõtetele, kellel on tehtud integratsioon mingit sorti äritarkvaraga. Sellisel juhul saab andmeid saata automaatselt müügipunktist kesklattu. “Ja kesklaos komplekteeritakse tuginedes müügistatistikale müügipunktidele automaatselt vajalikud laotäiendustellimused,” selgitab Tuisk.