Nixori blogi

Uue mobiilirakendusega avaneb võimalus kasutada oma nutitelefoni ostupuldina

NexuMobile nime kandev platvorm on mõeldud koondama nii makselahendust, ostupulti, kliendikaarti kui ka turundusvahendit.Foto: Shutterstock

Kaubandus, nagu ka kõik teised valdkonnad, on tänu tehnoloogia kiirele arengule sisse toomas järjest innovaatilisemaid lahendusi. Seda ikka selleks, et muuta enda tööd efektiivsemaks, parandada järjepidevalt klientide teenindamist ning muuta nende poekülastusi meeldivamaks.

Tänaseks on väga suurel osal inimestest nutitelefonid, mis on saanud nende igapäevaseks kaaslaseks. Erinevad rakendused on muutnud väga paljusid toiminguid tunduvalt mugavamaks ja kiiremaks – vaid paari vajutusega on võimalik kutsuda takso, tellida restorani tasemel õhtusöök endale koju, teha pangatoiminguid, suhelda sõprade ja tuttavatega ning palju muud.

Ka jaekaubandusse on välja arendatud paindlik mobiiliplatvorm, mis lihtsustab tarbija ostuprotsessi nii kaupluses sees kui ka väljas. NexuMobile nime kandev platvorm on mõeldud koondama nii makselahendust, ostupulti, kliendikaarti kui ka turundusvahendit.

Võimalus kasutada telefoni kui ostupulti

Poodides on juba aastaid olnud võimalus kasutada iseostlemiseks poes asuvaid ostupulte. NexuMobile toob turule lisaväärtust ning teeb innovatsiooni sellega, et annab klientidele võimaluse kasutada iseostlemiseks lisaks ostupuldile ka oma isiklikku telefoni. Süsteemi kliendikonto ja põhimõte on telefonil ja ostupuldil sama – klient jalutab poes ringi, skaneerib soovitud kauba ning lisab selle koheselt ostukotti.

Nii ostupuldi kui mobiiliga ostlemine hoiavad kokku kliendi aega. Maksealas enam oma ostukorvi ümberpakkida ei tule ning kiired maksevõimalused vähendavad võimalike järjekordade tekkimise võimalust. 

Kui võrrelda kaht iseostlemise vahendit, siis isiklikku mobiili kasutamise eeliseks on kindlasti tänasel päeval aktuaalne hügieenilisus ning mugavus kasutada enda isiklikku seadet. Samas peab personaalset telefoni kasutades veenduma, et seadmel oleks poodi jõudes piisavalt akut ning mainimata ei saa jätta vajalikku internetiühendust, ilma milleta iseostlemisteenuse kasutamise funktsionaalsus väheneb. 

Ostupuldid on aga spetsiaalselt välja töötatud iseostlemiseks, mistõttu on nende triipkoodi lugemise võimekus ning vastupidavus oluliselt paremad kui telefonidel. Kasutades ostupulte ei pea klient muretsema ka enda isikliku seadme heaolu eest ning sissetulevad kõned ja sõnumid ei hakka segama ostlemise protsessi.

NexuMobile rakendus ja poes kasutatav ostupult on teineteist täiendavad lahendused, mis annavad kliendile vabaduse valida neile sobivaima ja mugavaima ostuviisi. 

Ostunimekirjade koostamine

Kuna isiklik telefon on meil igal pool kaasas, siis NexuMobile-ga on võimalik endale sobival hetkel koostada ostunimekirju, kuhu saab vabatekstina lisada üldised kaubasoovid, mis ei ole tingimata kindla brändiga seotud, ning määrata soovitud kogused. Kui on kindel toode, mida klient soovib, siis on võimalik see lisada kasutades näiteks otsingu funktsiooni või skaneerides toote triipkoodi.

Kuna taustal kasutavad NexuMobile rakendus telefonis ja poes olev ostupult sama süsteemi, kus protsessid on seotud kliendikontoga, siis on kodus telefoniga koostatud ostunimekirja võimalik näha ka kaupluse ostupuldis. Nii saab klient valida, millise iseostlemise vahendiga soovib ta oma poeskäigu teostada.

Ostlemise vältel saab klient märkida enda ostunimekirjast kõik tooted, mis on juba ostukorvi lisatud. Ostukorvi ja ostunimekirja vahel saab hõlpsalt navigeerida ning kui nimekirja on lisatud kindla koodiga toode, siis vastava toote skaneerimisel märgitakse see automaatselt ostunimekirjas korvi lisatuks.

Kliendikaart on telefonis

NexuMobile rakenduses seotakse kliendi konto tema kliendikaardiga, mida saab kasutada nii iseostlemisel kui ka tavalisel ostlemisel. Kliendikaart mobiilis kaotab vajaduse otsida rahakoti vahele kogunenud plastikkaartide hulgast seda õiget.

Rakenduses on võimalik redigeerida ka enda kliendikonto seadistusi ning näha sooritatud ostude ajalugu.

Turvalahendus tõhusamaks kontrolliks

Iseostlemisega võib kaasneda ka teatud oht, et kliendil jääb kas kogemata või meelega mõni toode skaneerimata. Selliste varguste vältimiseks kasutatakse enamasti ostukontolle ning täiendavat turvarakendust NexuSecurity, kus analüüsitakse makseala toiminguid ja kliendikäitumist.

NexuSecurity on kaupluse turvatöötajatele mõeldud rakendus makseala tõhusamaks kontrollimiseks, mis aitab töötajatel paremini tuvastada ebatavalisi olukordi ning seeläbi vähendada vargusi.

NexuSecurity annab rakenduse kasutajatele ülevaate kõikide maksekassade hetkeseisust ning teavitab, kui kassat kasutab inimene, kelle käitumine müügisaalis on olnud kahtlane või kelle viipemakse on mingil põhjusel ebaõnnestunud. Vajadusel saab turvatöötaja läbi NexuSecurity määrata manuaalselt maksekassadele ostukontrolli, veendumaks ostu korrektsuses.

Mugavamad teenused ka ärikliendile

Kui luua vastav liidestus kaupluse ärikliendi haldussüsteemi ja NexuMobile’i vahel, siis on võimalik äriklientidele luua mitmeid täiendavaid teenuseid ostude mugavamaks sooritamiseks.

Ka ärikliendid saavad rakendust kasutada iseostlemiseks, kuid vastavalt sõlmitud krediidilepingutele saavad ärikliendid maksekassas või kliendihalduri juures sooritada ostu kasutades selleks ettevõtte krediiti või vormistades ettevõtte jaoks arve.

Äriklientidel avaneb NexuMobile’s võimalus näha sõlmitud kokkulepitud tingimusi, enda krediidi jääki, varasemaid oste ning hallata ettevõtte kontoga seotud volitatud isikuid.

Kaup tarnitakse hiljem soovitud kohta

NexuMobile võimaldab klientidel kasutada iseostlemist ka tellimuse koostamiseks, mis hiljem tarnitakse kliendi poolt soovitud asukohta. Kaupluses skaneeritakse kõik soovitavad tooted ja määratakse vajalikud kogused, kuid tooteid kaasa ei võeta.

Pärast ostukorvi koostamist registreeritakse ost maksekassas või kliendihalduri juures, kinnitatakse tarneaadress ja eelistatud tarneaeg ning vormistatakse tellimus.

Uus turundusplatvorm

NexuMobile avab ettevõtetele uue kanali oma turundussõnumite klientidele viimiseks. Läbi rakenduse saab pakkuda klientidele personaalseid pakkumisi, kampaaniaid ja edastada reklaaminfot.

Lisaks on võimalik rakendusse lisada kõikide kaupluse aadressid, lahtiolekuajad ning vajalik kontaktinfo, et klient saaks leida marsruudi lähimasse kauplusesse, veenduda selle lahtiolekus ning soovi korral võtta kauplusega ühendust või jätta enda tagasiside.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.