“Kas saan teid kohe kuidagi aidata, või soovite veidi ringi vaadata?” küsib OIXIO esindussalongi abivalmis teenindaja, kui olen jõudnud väikese tiiru esimest korda salongis teha. Haaran kohe võimalusest ning lasen endale tutvustada parimat võimalikku sülearvutit, mida saaks võtta kasutusele nii isiklikuks kui vajadusel ka tööalaseks otstarbeks.
Võimalus katsuda ja katsetada
Järgnevad muidugi kohe teenindaja professionaalsed küsimused: milline on töö iseloom, kas kasutatakse lisakuvarit ning kui liikuv on töö, et saaks tutvustada just mulle kõige sobivamaid mudeleid.
Lühikese ajaga on selge, et salongi teenindaja teab, millest ta räägib. Oskab anda nõu, juurde rääkida enda kogemusest erinevate arvutite ja vajadusel sinna juurde kuuluvate kuvaritega ning millele tasub ostmisel ehk rohkem tähelepanu pöörata. Näiteks on oluline, et oleks olemas USB-C väljund. Hea, kui see oleks olemas nii arvutil kui ka monitoril.
Lisaekraani ostmisel tasub kindlasti mõelda sellele, et tegemist on investeeringuga, mis võiks kesta aastaid, miks mitte näiteks 7 aastat. Tehnoloogia areneb küll meeletu kiirusega ning ega me täpselt ei tea, millised lahendused võiksid mõne aasta pärast kasutusel olla, kuid tehes täna ehk veidi kallima investeeringu korralikku seadmesse, võib olla kindel, et see katab suure tõenäosusega vajadused mitmeks aastaks.
OIXIO esinduskauplus torkab silma sellega, et kõik väljasolevad seadmed on igati pidi katsutavad ning katsetatavad. Kliendina saan kohe aru, kuidas seade mulle tundub, kas on liiga raske, liiga kerge, liiga suur või liiga väike. Kas lahendused, mida teenindaja mulle imelihtsate liigutustega näitab, on ka minu kui lõppkasutaja jaoks sama arusaadavad ja loogilised.
Demopäev pakkus võimalusi tutvuda uute lahendustega
OIXIO salongi külastuse ilmestas asjaolu, et samal päeval toimus ka Barco konverentsilahenduste ning Delli demopäev, kus lisaks salongi igapäevastele teenindajatele oli kohal ka kliendiseadmete projektijuht Reimo Saal, kes rääkis lähemalt Barco konverentsilahendustest. Samal ajal oli võimalus ka reaalselt näha, kuidas lahendus päriselus töötab, mis on tema plussid ja milliseid uusi võimalusi see konverentsiruumidele toob.
Lisaks Barco seadmetele oli võimalus ka Reimolt küsida küsimusi ka Delli äriklassi seadmete kohta ning tutvustati Delli erinevaid võimalusi.
Näiteks oli salongis võimalus näha sülearvutile mõeldud lisaekraani, mis annab võimalusi teha ka kodust eemal näiteks kahe ekraaniga korraga tööd. Lisaekraan on väga õhuke ning mahub mugavalt läpakakotti. Nii saab täna väga liikuva tööga inimene, kes peab näiteks avalikes kohvikutes või lennujaamades sageli viibiv inimene mugavalt mitme ekraaniga korraga tööd teha.
E-poes leidub veel laiem valik
OIXIO esinduskaupluses on välja pandud eranditult Delli äriklassi arvutid ja kuvarid, mida on võimalik huvilistel oma käega katsetada. Sekka veel mõningad vajalikud lisaseadmed.
Kui kaupluses on näha vaid äriklassi seadmeid, siis OIXIO e-poes ringi vaadates on valik hoopis laiem. Seal leidub rohkem ka teiste tootjate ning soodsama hinnaklassi seadmeid. E-poodi külastades avaneb mugav vestlusaken, kus saa huvipakkuvate seadmete juures tekkivate lisaküsimuste juures pöörduda väga hõlpsasti OIXIO spetsialistide poole, kes küsimustele vastavad.
OIXIO salong Veerenni Keskuses, aadressil Siduri 3, Tallinn, on kindlasti koht, kuhu tasub huvilistel astuda. Sind ootavad sõbralikud ja professionaalsed teenindajad ning kindlasti tasub hoida silma peal ka OIXIO kodulehel, et olla kursis infoga, millal võiks järgmine demopäev toimuda, et saaks veel rohkemate lahendustega lähemalt tutvuda.