Salesforce'i blogi

LeverUP toob Eesti turule tehisintellekti juhitud turunduslahenduse

Tehisintellekt õpib kliendi kohta pidevalt juurde, teab ta ostueelistusi ning leiab üles sarnaste huvidega inimesed.Foto: Shutterstock

LeverUP Consulting OÜ laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization (endine Interaction Studio) partneriks Euroopas.

Mis on Marketing Cloud Personalization ja kellele sellest kasu on?

MC Personalization, varem tuntud kui Interaction Studio, on tehisintellekti (AI) juhitud kliendisuhtlus, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele kanaliteülest reaalajas isikustatud suhtlust. Tänu sellele saavad ettevõtted suurendada konversioonimäära ja klientide lojaalsust.

“Tehisintellekt õpib kliendi käitumist kõikides kanalites ning see on aluseks täiesti uut tüüpi kliendisuhtlusele, mis on päriselt personaalne ja kus kliendile pakutakse ainult seda, millest ta on tõesti huvitatud,” ütles LeverUPi Eesti üksuse juht Märt Jõesaar.

MC Personalization ühendab omavahel müügi-, turunduse- ja teenindusandmed, mis võimaldab kliente automaatselt segmenteerida, pakkuda isikupärastatud turunduskampaaniaid personaalse veebisaidi sisu ja isikupärastatud e-kirjade, tõukemärguannete ja rakendusesiseste sõnumitega. Ning teha seda siis, kui see on kliendi jaoks kõige asjakohasem. 

AI õpib kliendi kohta pidevalt juurde, omab teadmisi ostueelistustest ning suudab leida üles ka temaga sarnaste huvidega inimesed, kellele reklaame saata. Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization’iga saab lisaks tavapärastele kanalitele, nagu e-kirjad ja SMS-id, reklaame edastada veel kaheksal erineval platvormil, näiteks Instagramis või Facebookis.

AI juhitud kliendisuhtlus võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele kanaliteülest reaalajas isikustatud suhtlust.Foto: LeverUP

“MC Personalization on järgmise põlvkonna kliendikogemuse platvorm, mis mitte ainult ei kogu ja analüüsi andmeid, vaid tegutseb ka reaalajas. Tänu Salesforce’i ametlikule tunnustusele ja meie kogenud ekspertidele saame pakkuda ettevõtetele väga isikupärastatud kampaaniaid,” lisab Jõesaar.

Miks usaldada LeverUPi?

LeverUP Consulting on maailma suurima kliendihaldusplatvormi Salesforce’i partner, millel on esindused üle Baltikumi ja Horvaatias. Eestis, täpsemalt Tallinnas Rotermanni kvartali Ajamajas, avas LeverUP esinduse aasta alguses. Ettevõtte portfelli kuuluvad hiiglased, nagu Hilti, Danfoss, Metro ja Interwetten. Kuidas LeverUPi spetsialistid aitasid ümber kujundada terve Interwetteni kliendisuhtluse, kirjutasime blogis juuni alguses.

LeverUPil on kasvav ja ambitsioonikas meeskond, mis koosneb CRM-i ja turunduse automatiseerimise valdkonna kogenud ekspertidest. Kuidas see töö täpsemalt välja näeb, loe usutlusest Salesforce’i konsultandi Nika Belamarićuga.

Salesforce on CRMi maailmas ülemaailmne turuliider, mida kasutab enam kui 80 protsenti Fortune 500 ettevõtetest.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.