Salesforce'i blogi

Nagu jurist või arst, aga tarkvaralahenduste jaoks – miks on rakenduspartnerit vaja?

Usaldusväärne rakenduspartner on niisama tähtis kui usaldusväärne arst või jurist. Igapäevaselt neid sul vaja ei lähe (vähemalt loodame), aga oleks tore, kui nad on häda korral olemas.Foto: Shutterstock

Kas sa oskad või tahad ise autot parandada? Või jäätist teha? Selmet mõttetult aega raisata ja pooliku tulemuse nimel higistada, on targem pöörduda oma ala ekspertide poole. Nii ka tarkvaralahenduste puhul, kirjutab LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.

Töö koos partneriga

Tarkvaraettevõtted keskenduvad tehnoloogiale ja kontrollivad, et tehnoloogia töötaks täpselt nii nagu vaja. Partnerite ülesanne on keskenduda ärile ja inimestele. 

Reeglina on rakenduspartnerid “väiksemad” kui tarkvaramüüjad, kellega nad koostööd teevad. See tähendab, et neil on vähem kliente kui tarkvaramüüjal endal, mistõttu suudavad nad pakkuda paremat klienditeenindust ning täielikku pühendumist iga kliendi projektile. 

Näiteks populaarne pilvepõhine kliendihaldusplatvorm (CRM) Salesforce ise juurutamisega ei tegele, kui just pole tegu eriliselt suure kliendiga.

7 põhjust, miks rakenduspartner on vajalik

1. Meil on ekspertiis

Igasuguse tehnoloogia kasutamiseks on vaja teadmisi, isegi kui tegemist on kõigest Exceli tabeliga. Kahjuks või õnneks pole CRMi kasutamist nii kerge käppa saada kui Excelit. Uue platvormi või tarkvara rakendamiseks on tarvis tervet hulka oskusi, mida igapäevaselt oma majas vaja ei lähe. Niisiis ongi rakenduspartner oluline vahelüli, kes need oskused kergesti kättesaadavaks teeb.

Usaldusväärne rakenduspartner on niisama tähtis kui usaldusväärne arst või jurist. Igapäevaselt neid sul vaja ei lähe (vähemalt loodame), aga oleks tore, kui nad on häda korral olemas.

2. Anname nõu

Kui lähed elus esimest korda mägedesse ronima, siis tahad ikka, et kaasas oleks instruktor, kes kontrolliks, et kõik sujuks, ja vajadusel abistaks. Nii ka CRMi juurutamise puhul – rakenduspartnerid on seda tööd varem teinud, neil on ulatuslikud teadmised, oskused ja kogemused. Meie blogis ilmunud intervjuust LeverUPi ärianalüütiku Nika Belamarićiga võite lugeda, mis juhtub, kui õiget partnerit abiks pole.

Tänu kogemustele ja teadmistele saab rakenduspartner anda töö käigus nõu skaleeritava struktuuri ja protsesside osas. Kogenud konsultant oskab vältida vigu, mida on tehtud teistes organisatsioonides, ja rakendada CRMi nii, et saaksite tehnoloogiast ka tulevikus maksimaalselt kasu lõigata.

3. Koolitame kasutajaid

Hea tugi- ja hoolduspartner suudab pakkuda tarkvara kasutajatele koolitusi, et nad oleksid haritumad ja oskaksid seda tõhusamalt kasutada. Samuti saavad nad aidata kasutajaid ja täpsemalt seadistada platvormi vastavalt ärilistele vajadustele. 

Koolituse ja dokumentatsiooni abil on teil võimalik hallata oma Salesforce’i platvormi ka pärast partneri kohustuse lõppemist.

4. Võtame teid protsessi kaasa

Keegi ei tunne teie ettevõtet paremini kui te ise. Koostöös partneriga on teie meeskond kaasatud järkjärgulisse arendusprotsessi, mis viiakse läbi etappide kaupa. Partner toetab ettevõtet ning teostab ärianalüüsi, et tulemus vastaks ärilistele eesmärkidele. Oleme blogis varasemalt kirjutanud, millele tuleb mõelda enne uue tehnoloogia kasutuselevõtmist.  

5. Paneme Salesforce’i rääkima teie keelt

Salesforce’i tugipartnerid aitavad platvormi haldusega, näiteks andmestiku puhastamise ja ülesehitusega, et lahendus vastaks paremini teie vajadustele, suudaks genereerida täpsemaid aruandeid ja võimaldaks teil luua oma klientidega sisukamaid suhteid.

6. Aitame ka pärast esmast juurutamist

Kui olete Salesforce’i tarkvara uus kasutaja, võib selle õige juurutamine teie ettevõttes olla keeruline. Õige tugipartner töötab selle nimel, et see protsess kulgeks võimalikult sujuvalt, ja on ka pärast juurutamist kättesaadav, et lahendada kõik võimalikud probleemid. See annab teile meelerahu, et platvormi kasutamise esimene samm tehti õigesti.

Salesforce’i tarkvara tugi- ja hoolduspartner aitab teil lahendada peaaegu kõik platvormiga seotud probleemid.

7. Pakume kohandatud tuge

Salesforce’i tarkvara kasutamisest maksimumi võtmiseks peaks teil olema parim saadaolev tugi. Kui teil on üks kindel Salesforce’i tugi- ja hoolduspartner, võite olla muretu – nad saavad teile pakkuda just teie ettevõttele omast tuge. Eriti tähtis on see olukorras, kus ärinõuded muutuvad ja ettevõte vajab abi nende muudatuste ülekandmist Salesforce’i platvormile.

Ehkki teoreetiliselt saab seda kõike ka päris ise teha (just nagu jäätist valmistada ja autot parandada), ei tähenda see, et nii peaks. LeverUP Consultinguga koostööd tehes saate maailmatasemel ekspertide meeskonna, kes seab kliendi alati esikohale.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.