Veebilehe loomine on ettevõtte jaoks märgatav kulu, mis paneb ettevõtjad tihti valiku ette, kas tellida veebileht professionaalselt partnerilt või luua ise mingi üsna algeline koduleht? Sander Aavik agentuurist vDisain selgitab lähemalt, kuidas võib olla veebiagentuurilt tellitud veeb hoopis soodsam, kui lasta see teha kellelgi, kes seda iga päev ei tee või lausa ise nii-öelda põlve otsas tehes.
1. Korralik veebileht toetab ettevõtte äritulemusi
Läbimõeldud ja professionaalne koduleht on juba esimesest pilgust usaldusväärne, mugav kasutada, kliendisõbralik ning sellest tulenevalt ka müüki soodustav.
Tehes selle valmis omal käel ilma eelnevate teadmisteta valdkonna kohta võib juhtuda, et veebileht ei jäta ettevõttest head muljet või on kliendile ebamugav kasutada.
Samuti oskavad kogenud veebiarendajad pöörata tähelepanu õigele veebilehe struktuurile, laadimiskiirusele ja värvigammale. Jättes need väikesed, aga äärmiselt olulised detailid tähelepanuta, väheneb veebilehe külastatavus ning müügitulemused, mida aga ei juhtu, kui asjatundja arendamisega tegeleb.
2. Hea partner ei valmista ainult veebilehte, vaid annab midagi veel kaasa
Lisaks arendusele annab agentuur ka erialast nõu ettevõtte tegevuse parendamiseks, veebiarendaja hoolib kliendi käekäigust ning aitab tal eesmärke saavutada, mitte pelgalt ei tee seda raha teenimiseks. Usaldades oma veebilehe loomise professionaalsele ja valdkonnas kogenud spetsialistide tiimile, oledki saanud omale väärtusliku kontakti, kelle teadmistega oma ettevõtte tegevust edasi kasvatada ning arendada.
3. Korralik veebipartner säästab sinu väärtuslikku aega
Veebipartneri kasutamise üheks suurimaks plussiks on mugavus ja kiirus, kuna mitmekülgse kogemuste pagasiga ettevõte teeb arendustöid efektiivselt ja aega säästvamalt.
Seevastu ise majasiseselt veebilehte tegema hakates kulutad enda aega, mida ilma eelneva veebilehtede loomise kogemuseta kulub samade asjade tegemiseks ning selgeks õppimiseks palju rohkem. Tegemist on äärmiselt ajamahuka ja keerulise ettevõtmisega, mille käigus kulub palju energiat. Samuti tuleb lahendust testida erinevates seadmetes ja erinevates brauserites ning mõnikord ka erinevates keeltes, kui koduleht on rahvusvaheline.
Tihtipeale läheb testimise maht küllaltki suureks ja ise lihtsalt ei jõuagi kõike ära testida.
4. Tellides veebilehe korralikult veebipartnerilt, säästad raha
Veebiarendaja teenus tundub alguses kulukas, seega alustatakse tihti iseseisvalt veebilehe loomist, aga pärast mitmekümne tunni panustamist jõutakse ometi järeldusele, et mugavam on usaldada töö ikkagi spetsialistile.
Samuti võib tekkida olukord, et kui valitakse veebilehe loomiseks hoopis ülisoodne teenuspakkuja, kes loob ebapädeva kodulehe. Sellest tulenevalt tuleb töö võib-olla uuesti algusest peale teha. Seega valides juba alguses kogemustega ning kiidetud veebiarendaja, säästad nii aega kui mis samuti oluline – raha.
5. Hea veebipartner loob usaldusväärse kodulehe
Lisaks pelgalt veebilehe olemasolule on tähtis, et see oleks hea väljanägemisega ning külastajale mugav kasutada.
Kvaliteetse veebilehe puhul on näha, kui sellesse on investeeritud. Kuna veeb toimib ettevõtte visiitkaardina, võib see kas kliendi usaldust suurendada või hoopis halva veebilehe puhul minema peletada. Kes seda tahaks?
6. Kogenud veebiarenduse partner teab, milline veeb kõnetab sihtgruppi
Veebiarenduse üks oluline osa on sihtgrupi analüüsimine ja selle eripärade arvestamine. Näiteks pole võimalik luua kodulehte, mis kõnetaks samaaegselt nii 20- kui 70-aastaseid kasutajaid.
Siinkohal ei pruugi noored kasutajad välkuvate ja liikuvate piltide pärast pahandada, küll aga on need vanemate kasutajate jaoks äärmiselt häirivad.