Veebimajutus.ee blogi

Kliendi lugu: tikandiveeb jätab töö jaoks palju rohkem aega

Laura Leiten sukeldus enda jaoks teadmatusse vaid paari päevaga – ettevõtte registreerimine käib Eestis väga kähku, et äri alustada, kuid peagi selgus, et muude asjadega tegelemine võib võtta üsna olulise osa tööajast. Veeb koos e-poega teeb aga osa tööd ise ära ja nii jääbki põhitööks ehk tikkimiseks rohkem aega. Laura Tikand OÜ juht räägib lähemalt sellest, kuidas äri ja veeb koos töötavad ja et see pole üldse keeruline ise oma veebiga algust teha, kasutades selleks veebiplatvormi Voog.

Millal ja kuidas teie ettevõte alguse sai?

Alustasin ettevõtlusega mõned aastad tagasi, augustis 2019. Olin otsimas heale sõbrale kingitust, kuid tundus, et see on võimatu missioon. 

Kuna olin lapsehoolduspuhkusel ja laps oli toona vaid kaheksakuune, siis teadsin, et üks aasta olen veel niikuinii kodune. Olin aastaid mõelnud, et võiks ettevõtluses kätt proovida, kuid puudu oli idee, et mis see olla võiks. Kui lõpuks kingitusega lahenduse leidsin, siis möödus vaid paar päeva ja olingi pea ees sukeldumas teadmatusse – “kui mitte nüüd, siis millal veel?” ning ettevõte sai registreeritud nagu naksti.

Milline oli algne äriidee ja kas praeguseks on midagi muutunud võrreldes esimeste mõtetega?

Esialgne idee oligi suunatud eraklientide soovide täitmisele: kui leidub keegi samasugune nagu mina, et viimasel hetkel on vaja kiirelt kingitust, siis mul poleks ees pikki järjekordi ning saaks kõigi personaalseid masintikandi soove kiiresti lahendada. 

Praeguseks on nii, et prioriteet number üks on ikka endiselt erakliendid, kuid võtan vastu ka äriklientide tellimusi ning mul on koostöö paari kauplusega, kes minu tikanditega tooteid edasi müüvad.

Milline on olnud oma äri seni suurim edulugu?

Kuna jaekaubanduses on saunaseelikute valik üsna kesine ning suurtele kehatüüpidele on üldse pea võimatu midagi leida, siis leidsin hea õmbleja, kes teeb mulle neid erimõõtudes ja värvivalikutes ning nende toodete üle olen ma ikka väga uhke. Nõudlus nende järele on aina kasvanud.

Kuidas on veeb seni aidanud kaasa nii klientide kui partnerite leidmisele?

Kuna personaaltellimuste täitmiseks on vaja kliendiga palju suhelda, siis ühel hetkel tundsin, et pean saama tikkimiseks rohkem aega. Siis hakkasin otsima võimalust luua uus kodulehekülg, millel on olemas ka e-pood.

Tänu e-poele sain juurde tikkimisaega, sest ma ei pidanud enam nii palju läbirääkimisi pidama ning ka arvete koostamise töömaht vähenes oluliselt, sest e-poe süsteem tegi need ise.

Veebimajutusega alustasin märtsis 2021. E-poe sain avada täpselt naistepäeval. Ja nüüd, poolteist aastat hiljem mõtlengi, et oleks võinud e-poega kohe ettevõttega alustades toimetama hakata.

Kustkaudu külastajad teid ja tooteid-teenuseid põhiliselt leiavad? Milline on veebilehe osa selles ja mis kanaleid veel kasutate?

Külastajad leiavad mind kindlasti läbi Google´i otsingumootori. Lisaks liigub reklaam ka Facebookis, kuid nagu meie väikeses Eestis ikka, jõuab info minu teenuse kohta otse kliendilt tema tutvusringkonnale.

Milline oli alguses veebilehe eesmärk ja millised suuremaid probleeme tuli Voo veebiplatvormiga lahendada?

Veebilehe eesmärk oligi näidata pakutavat tootevalikut ning vajalik oli ka e-pood, kus on müügil valmis tikanditega tooteid. 

Ei mäletagi, et oleks mingeid probleeme olnud. Küll aga olen olnud üsna tundlik, kui endale kiirel ajal avastad, et e-poe süsteemis on tehtud mingeid muudatusi. Nendega kohanemine ja harjumine võtab alati aega. 

Õnneks on sealne kiire klienditeenindus andnud alati mu küsimustele kiired vastused ning midagi otseselt toppama pole jäänud.

Kuidas olete rahul veebimajutuse teenusega ja mis võiks seal olla teistmoodi?

Mina olen veebimajutusega väga rahul ning ei oskagi praegu välja pakkuda, mis teisiti peaks olema.

Millised on plaanid veebis ja e-äris tulevikus? Mida on plaanis veebis edasi arendada?

Kuna minu klientuur on üle-eestiline, siis püüan olla sama kättesaadav ja operatiivne kõigi eraklientide soovide täitmiseks. 

E-pood on justkui hea kolleeg, kes annab mulle endale kui ka masintikkimiseks rohkem aega.

Veebimajutuse klient – Laura Tikand

Artikkel ilmus algselt Veebimajutus.ee blogis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.