“Me teeme tõsist asja, meil pole küll mõtet TikToki ronida!” – ikka ja jälle kuuleme selliseid avaldusi. Kuidas aga kõige “mitte-TikTokilikum” ettevõte võiks ikkagi lausa kuu aja jooksul omale korralikult suure auditooriumi kasvatada, sellest räägib lähemalt ja jagab kogemuslugu Emeli Hurt Goviral.ee-st.
Goviral aitas oma kliendi strateegilise sisuloomega 180 000 vaatajani ja reaalse sissetulekuni kuu ajaga ning siit saab nüüd teada, kuidas see käis.
Kõik algab sobiva pinnase ettevalmistamisest
Mis seal salata, GiViral armastabki väljakutseid. Mida ebaharilikum ettevõtmine, seda põnevam on aidata neil oma sihtrühmani jõuda.
Oleme Isekallur OÜ-l juba pikalt silma peal hoidnud, sest seal on ägedad ja ettevõtlikud tegijad, kes otsivad põnevaid lahendusi ja ei suru end raamidesse.
Kas sellest võiks saada ideaalne klappimine ja koostöö? Tundus tõesti nii, aga ärme veel sündmustest ette rutta.
Isekallur polnud varasemalt videosisu TikToki tarbeks loonud, mis tähendas, et alustada sai puhtalt lehelt. Otsustasime kiirelt tegutseda ning alustada sisuloomega kohe juunikuus, et toetada ettevõtet ühisrahastuse kampaania raames, mis kestis kuni juuli lõpuni.
Kvaliteetne materjal on ilusa tulemuse alus
Suvi ongi hea aeg ilusa sisu loomiseks! Alustasime nii-öelda suure pauguga, ühe kuu jooksul kirjutasime skriptid, fimisime ja monteerisime valmis 14 TikToki videot.
Lühivideoturundus ilma strateegiata on aga nagu maja ilma vundamendita. Isekalluril oli käimas ühisrahastuskampaania, millest sai meie turunduse põhifookus.
Sisuplaan jaotus järgmiselt.
Tutvustav sisu. Kuna Isekallur polnud varasemalt TikTokis tegusid teinud, siis oli oluline vaatajale tutvustada, mis brändiga on tegu ning anda ettevõttele nägu.
Selles plokis ilmus neli videot:
Ettevõtte TikToki eduloos mängivad kindlasti rolli eestkõnelejad. Me ei väsi kordamast- kõige parem brändinägu tuleb ettevõtte seest! Selles projektis võtsid selle koorma enda kanda juhatuse liige Erik ja turundusjuht Urmo, kes said väga muhedalt hakkama.
Kasulik sisu. Puutudes igapäevaselt kokku oma valdkonnaga, võib mingil hetkel tekkida tunne, et kõik on nii lihtne ja iseenesest mõistetav. Kliendi jaoks ei kipu see aga päris nii olema. Siia plokki lõime samuti neli TikToki videot ikka läbi huumori ja liigse keerukuseta. Eesmärk oli rääkida sellest, kuidas saame klienti aidata ning taaskord anda brändile sõbralik, professionaalne ja kindlustunnet tekitav kuvand.
Vaata videoid siit:
- korduma kippuvad küsimused;
- mulla arvutamine;
- killustik – sellesse videosse peitsime sooduskoodi, mis on hea võimalus mõõta tulemusi, mida konkreetne video toob. Tegu oli välkkampaaniaga, seega promosime koodi vaid ÜHE video raames. Tellimusi tuli kokku 20 tükki! Arvestades ettevõtte toodete ja teenuste olemust, on see sissetulek üsna kopsakas.
- Teenuste ülevaade.
Müüv sisu. Need lühivideod keskendusid ühisrahastuskampaaniale. Eesmärk oli luua videod, mis avavad teemat mitmekülgselt ja tekitavad inimestes usaldust. Lähenesime sisule läbi Isekalluri prisma, ent pookisime juurde investeerimise teemat laiemalt.
Siin on need videod:
Meelelahutus ja nali. TikTok on platvorm, kuhu inimene tuleb eelkõige meelt lahutama ja infot otsima. Nagu reklaamiteooria kinnitab, on huumor üks parimaid viise, kuidas muuta bränd meeldejäävaks.
Naljakad videod said sellised:
- rõõmuosakonna juht – kerisime nunnumeetri põhja ja näitasime, kelle jalas tegelikult püksid on;
- kiirkohting;
- Isekallur ei küsi küsimusi.
Kuidas klient tulemusega rahule jäi?
Erik, kes on Isekallur OÜ juhatuse liige ja ühtlasi ka üks eestkõnelejatest, kommenteeris tulemust nii: “Olime pikalt mõelnud reelside ja lühivideote peale, kuid ei olnud meeletult suurt usku, et Tiktok ja Instagram meie sektoris edukalt toimib. Küll aga soovisime konkurentidest ees püsida, katsetada neid võimalusi ja leida potentsiaalset lisakajastust, mida tänapäeva sotsiaalmeedia pakub. Peamine oli see, et tahtsime lisaks saadavale kajastusele teha ka midagi täiesti uut – sisu, mida Eestis veel tehtud pole. Projekt osutus üle ootuste edukaks!”
Kuna TikTokis pole enne tuhande jälgija täitumist võimalik profiilile linki lisada, siis ühisrahastuskampaanias osalemise mõõtmine osutus esialgu parajaks pähkliks. Küll aga oli selgelt näha, järgnevatel tundidel peale videote ilmumist oli aktiivsus suurem ja investeerijate arv kasvas.
Isekallur x GoViral: mida tehti?
Kuu ajaga saadi
- 189 000 vaatamist TikTokis;
- 804 jälgijat;
- 4044 meeldimist;
- keskmiselt 24 jagamist iga video kohta;
- ühe videoga 20 tellimust.
Kui arvad, et sinu valdkond ei sobi TikToki, siis mõtle uuesti! Isekallur näitas, et vaid ühe kuuga on lühivideo abil võimalik saavutada uued kõrgused. Unista suurelt, võta appi GoViral ja me lennutame su koos TikToki tippu!