Kuidas sotsiaalmeedias sisu planeerida? 5 head planeerimisvahendit

Veel enne, kui avad Exceli (Või Google Sheets´i), et oma sotsiaalmeediapostituste kalendrit ehitama hakata, vaata läbi ka mõned spetsiaalsed tööriistad. Võib-olla leiab siit endale koguni multitööriista, millega vältida järjekordset lisatabelit ja teha kogu sisu planeerimine ära ühest kohast kuni ajastatud avaldamiseni välja.

Hootsuite – sotsiaalmeedia steroididel

Hootsuite on mugav tööriist sisseehitatud meediaplaneerijaga, millega saab luua digikampaaniaid, tuvastada probleeme ning teha koostööd sisuloojatega. Selle peamiseks funktsiooniks on küll kiire sotsiaalmeedias avaldamine, nii et saab sisu erinevatesse kanalitesse korraga postitada, kuid lisaks saab teha ka koostööd ja kasutada sisu kinnitamist ja lubamist juhtide poolt. Juba loodud sisu saab eelvaates näha iga suhtlusvõrgustiku oma vorminguga.

Evernote – märkmetest saab plaan

Evernote sisaldab kalendrit sisu avaldamiseks, tööülesannete haldust, vahendite organiseerijat ja muidugi ka selle rakenduse leivanumbrit – märkmete tegemist, mida turundajad saavad kasutada ideede genereerimiseks ning ka sotsiaalmeedia kampaaniate jälgimiseks.

Evernote pakub iga-aastaseid, igakuiseid, iganädalasi ja isegi tunniülevaateid, mille abil on lihtne jälgida, millal avaldada sisu sotsiaalmeedias, millal koostada blogipostitust, millal teha midagi koos meeskonnaga. Iga ülesande jaoks saab valida kohanduvaid malle.

Evernote´il on laiendus Chrome’ile, millega turundajad saavad hõlpsasti oma Evernote´i linke salvestada, et neid mujal hiljem jagada. Mobiilirakendus aga aitab turundajal oma sotsiaalmeedia sisul arvutist eemal olles silma peal hoida ja ideid salvestada, mis tekivad väljaspool kodu või kontorit. Näiteks saab märkmetesse foto teha ja salvestada see rakendusse.

SproutSocial – liida ärieesmärgid sotsiaalmeedia turundusega

SproutSocial pakub sotsiaalmeediaturunduseks head kalendrilahendust, millega oma tegevusi planeerida ja hiljem tulemusi jälgida. Siin saab edukalt oma postitusi planeerida ja hoolitseda selle eest, et igal hetkel oleks olemas teema, millel sõna võtta.

Automaatselt saab ettenähtud ajal postitada Twitterisse, Facebooki, Instagrami, LinkedIn´i, Pinteresti ja mujale.

Postitusi saab jälgida tag´ide lisamisega ja koostada ülevaateid kampaaniate edukusest. Optimal Send Times on aga hea vahend oma postituste edukuse aja analüüsimiseks, et teada saada, millal jälgijad kõige enam sisule reageerivad.

Trello – koostöövahend tiimidele

Trello oli koroonapiirangute ajal edukalt kasutuses paljudes kontorites ja kodudes, kus pidi kaugtööd või kaugõpet tegema. Selleks, et ülesanded meelest ei läheks ja neid liiga palju ei kuhjuks ühele ajale, aitab Trello aega planeerida.

Lahenduse põhiosa on kalender, kuhu saab “kaarte” lisada. Sotsiaalmeedia planeerijad saavad Trelloga kasutada ka paindlikke ülesannete „kaarte” ning kohandatavaid tahvleid ja ülesannete nimekirju. Hallates sisukalendrit, on võimalik tiimiga planeerida kampaaniaid ja ka ajurünnakus ideid koos kirja panna.

Meeskond võib luua tahvli, kus on jaotatud sotsiaalmeedia postitused näiteks nädala jooksul teatud platvormidel või postitada sinna uusi ideid mõne teema kohta.

Trello kaartidelt saab jälgida ülesannete täitmise edenemist, mis võib olla kasulik sotsiaalmeedia turundajatele, kes soovivad kampaania edukusel silma peal hoida.

Lisaks saab Trello kaarte määrata erinevatele meeskonnaliikmetele, märkida tähtaegu ja kommenteerida.

Loomly – brändi ehitamise abiline sotsiaalvõrkudes

Loomly aitab luua päris põhjalikke ja detailseid tegevuste kalendreid. See on põhimõtteliselt nagu kõik-ühes kalender, kus saab erinevates vaadetes sisu planeerida.

Loomly pakub lisaks sisuhalduse planeerimisele ka muid tööriistu, näiteks inspiratsioonivahendeid ja ideede generaatoreid, mis aitavad paremini sisu luua. Samuti võimaldab see hallata oma sisu tagavarasid, ajastada sotsiaalmeedia postitusi, hallata neid nii loendivaates kui kalendrivaates ning analüüsida, milline sisu töötab kõige paremini.

Loomly sisaldab ka häid meeskonnatöö vahendeid: koostöö- ja heakskiitmiskeskkonda, kus tiimiliikmed saavad teha plaane, kommenteerida, vaadata versioonilogisid ja sisu kinnitada.

Artikkel ilmus algselt Veebimajutus.ee blogis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.