Miks võiksid kaaluda graafilise disaineri palkamist?

Isegi siis, kui sul on parimad tooted maailmas, võrratu kunstimaitse ja oskus disainiprogramme kasutada, ei pruugi sinu kliendid sellest aru saada. Graafiline disainer pole siiski ainult selle jaoks, et luua ettevõttele kauneid ja kunstilisi kujundusi. Milleks palgata disainer ja kuidas ta firmale rohkem kasu toob, sellest kirjutab graafiline disainer Oh Enola.

Asjatundja teab, millised disainid toimivad

Kujundused on kombinatsioon klientide vajadusest arusaamise, trendidega kaasas käimise ning ettevõtte visiooni mõistmise vahel. Professionaalne graafiline disainer arvestab kõiki neid elemente enne kujunduste loomist.

Päris populaarseks on muutunud sellised kujundusplatvormid nagu Canva, Adobe Spark, Over. Seal saab iga inimene ise otse veebis kujundusi luua. Kuigi see on väga mugav ja kiire, soovitan neid ainult siis kasutada, kui ei ole üldse võimalik graafilist disainerit palgata.

Kui tahad enda ettevõtte tegemistega teiste seas silma paista, siis kasutades samu disaine, mida iga teine ettevõte võib kasutada, ei tee see sind teistest kuidagimoodi erilisemaks.

Lõpuks pead ikkagi raha maksma hakkama, et nendelt platvormidelt kõige ilusamaid kujundusi osta.

Keskendu oma ettevõtte põhitegevusele, disain jäta spetsialistile

Kui sulle tundub, et kõikvõimalikud disainid sinu jaoks toimivad näiteks Facebooki ja Instagrami meeldimiste põhjal, siis kas sa veedaks enamuse ajast nende loomise kallal või tegeleksid ka oma ettevõtte kasvatamisega?

Sinust võib küll pikapeale saada ekspert disainide loomises, kuid siis pead hoopis palkama kellegi, kes sinu ettevõtet kasvataks. Ühel hetkel avastad, et sa tegelikult ei juhigi enam oma äri, vaid oled viimased viis aastat hoopis ilusaid pilte ja reklaame loonud.

Kuigi alustava ettevõtte jaoks on parim esmalt iga asja pealt raha kokku hoida ja kõik ise ära teha, siis peaks kohe plaanima ka tulevikku, kuna ühel hetkel tuleb palgata inimene, kes teeb mõned asjad sinu eest ära ja oskab seda paremini.

Esmamulje sinu ettevõttest on oluline

Kas ostaksid toodet, millel pole ühtegi klientide tagasisidet, ettevõtet ei eksisteeri Facebookis ega Instagramis ning keegi pole sellest isegi kuulnud?

Selleks, et sinu uued kliendid usaldaksid sinu firmat automaatselt, on vaja esile tõsta kasutajasõbralikkust. Kui klient ei saa aru või ei leia infot sinu ettevõtte kohta ühe minuti jooksul, siis valib ta lihtsalt teise ettevõtte, mis tundub mugavam.

Logo, visuaalid ja veebileht toetavad sinu ettevõtet ja ütlevad: “Tere tulemast, meil on hea meel, et siin oled!”.

Kui ei usu, siis proovi järgmine kord ise järgi, kui tutvud mõne uue ettevõttega. Kui nende oluline info on kehvasti loetav, visuaalide kvaliteet halb ja veebilehte on raske kasutada – kui hea meelega sa nende käest ostaks?

Artikkel ilmus algselt veebimajutus.ee blogis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.