Uuri järgi ja võta eeskuju! Need on kümme head Veebimajutuse partnerite tehtud veebilehte

Veebimajutuse partnerite seas leidub palju neid, kes teevad Veebimajutuse klientidele kodulehti. Otsustasime seekord kümme esinduslikku veebi välja valida, et ka teised saaksid neist eeskuju võtta, siin see TOP 10 ongi.

Sobraltsobrale.ee

Sõbralt Sõbrale veebileht soovis oma vana veebi uuendada ja selle probleemiga pöörduti paar aastat tagasi veebiagentuuri poole, paludes lisaks ka SEO-d kohendada, mis veebi uuendusega alati kaasas käib ning lisaks tuli värskendada nii disaini kui kasutajaliidest.

Veebiuuendusega said kasutajad mugavama kogemuse ning SEO parandamisega jõudsid ka otsing kaudu enamad uued külastajad veebilehele. Kodulehe külastuste arv kasvas 43%, SEO abiga tuli külastusi rohkem 13%.

Niigi madal koheselt lahkujate määr (põrkemäär) langes 18% pealt 16% peale. Lehel viibimise aeg tõusis 1.41 pealt 2 minuti ja 13 sekundi peale ehk 51%. Lisaks tõusis sotsiaalmeediasse viivate klõpsude arv 54% ning ületab 1000 kliki piiri kuus.

Kodulehe tegi Strateeg.ee.

Terveelukeskus.ee

Strateegi ja Terve Elu Keskuse koostöö algas 2017. aastal, kui veeb sai nullist valmis tehtud. veebiarendaja aitas ka SEO ja turundusega.

Kodulehel kasutatakse broneerimissüsteemi Setmore, mis on integreeritud WordPressi lehega.

Koostöö tulemusel on viimase aasta jooksul külastuste arv nüüdseks kasvanud 600%, otsingus näitamiste arv 128%, keskmine positsioon tulemustes aga jõudnud viiendale kohale ning klõpsamise määr ehk CTR kasvanud 208%.

Kodulehe tegi Strateeg.ee.

Arens.ee

Tuntud köögimööbli tegija Arensi veebis kasutatakse päise taustana videoklippi – selgub, et moodsat kööki ongi vaja just videoga tutvustada, sest uued köögilahendused on niimoodi kõige paremini seletatavad. kapiuksed ei käi mitte lihtsalt lahti, vaid tellida saab erinevaid lahendusi, mis kohe avalehel videoga ära seletatakse.

Inspiratsiooniks on veel pildigalerii, kataloogis pakutakse tellijale võimalust materjale ja disaine valida.

Broneerimiseks tuleb jätta disainerile oma andmed ja soovid.

Kodulehe tegi Codenot Studio.

Kulbert.ee

Kontoritehnika müüjal on e-pood, mille veebiarendaja lahendas lihtsa ja minimalistliku disainiga, mis on samamoodi mugav nii suurel ekraanil kui nutiseadmes. Ostuprotsess on lihtne ja selge.

Kodulehe tegi Codenot Studio.

Theablebutcher.ee

Seegi lehekülg on tehtud Elementori kujundusvahenditega, mille seast leiab ka palju erinevaid valmislahendusi restoranidele, mida samas on üsna lihtne enda vajadustest lähtuvalt muuta.

Sel lehel on esindatud menüü, söögikoha tutvustus, kontaktid ja broneerimine, mis kasutab vabalaud.ee broneerimisvormi.

Kodulehe tegi W3B Solutions.

Inlibrium.ee

See on Onepager ehk üheleheküljeline koduleht. Kui vajalik on visiitkaardi-tüüpi veebileht, siis rohkem polegi vaja. kasutaja ei pea mitmesse kohta klõpsama, et kõike vajalikku teada saada, tuleb vaid allapoole kerida.

Samas, kui oled juba päris lõppu kerinud, võib edasi liikuda blogisse, kust saab edasi lugeda pikemaid ja põhjalikumaid lugusid.

WordPressis tehtud leht kasutab taas Elementorit, avalehel on ka lihtne kolmest osast koosnev veebivorm, kui on soov oma kontaktandmed jätta.

Kodulehe tegi Kodulehe Haldus.

Keskpark2024.ee

Kinnisvaraarendused on üks omaette kodulehe stiil, kuid see siin on tavalisest pisut teistsugune. See polegi arendus. See on tegelikult ühe valimisliidu veeb Tartu keskpargi täis arendamise vastu ehk nii-öelda tagurpidi arendusleht, mis tehtud WordPressis. Sealt saab küll teada kinnisvaraarenduse võimalike plaanide kohta, kuid leiab ka hääletusvõimaluse pargi täisehitamise poolt või vastu hääletada. Tulemusi saab samuti vaadata.

Kodulehe tegi Pilvepank.

Kraftman.ee

tegemist on ehitusfirma kodulehega, kus luuakse usaldusväärne mulje ning pakutakse probleemdiele lahendusi. Mitmeleheküljelise visiitkaardi tüüpi leht juhatab igalt poolt edasi kõige olaulisema kohani – kontaktivormini, kuhu saab jätta oma andmed, et ehitusspetsialist saaks ühendust võtta. tegemist pole ju valmiskaubaga, mis e-poes ostukorvi tõsta, vaid teenusega, mille jaoks peab kliendi vajadused enne selgeks tegema. Platvormiks on WordPress ja kujunduse juures on kasutatud Elementorit.

Kodulehe tegi Digitrust.

Yarden.ee

WordPressi leht on koos Woocommerce´iga tehtud heaks müügikanalike, kus saab müüa ka selliseid suuri asju nagu maju. Need on küll minimajad, aga ega see müüki muus osas lihtsamaks tee. Nagu näha, võib Woocommerce aidata ka maju lihtsalt tutvustada, sest ostu tegemiseks peab kliendiga enne ka nõu pidama. Hinna ja ostukorvi asemel on iga maja juures veebivorm, mida täites läheb müügisoov teele.

Kujundus on tehtud Elementori abiga, mida Veebimajutuse kodulehe majutuse kasutajad saavad tasuta kasutada ja kus on veebi välimuse kohendamine muudetud tänu valmis disainilahendustele ülilihtsaks.

Kodulehe tegi Eliit Meedia.

Adrenaliin.ee

Sel seikluslikul veebilehel on tähtis koht fotodel. WordPressis on kasutatud galerii võimalusi, et kasutaja saaks hüpikaknas erinevaid seikluste pilte vaadata.

Kodulehe tegi Kodulehestuudio.

Artikkel ilmus algselt Veebimajutus.ee blogis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.