Akkadiani partnerid Kadri Lainas ja Julia Piilmann on mõlemad töötanud kommunikatsiooni valdkonnas juba aastaid. Neil on selle ajaga tekkinud üsna hea pilt Eesti ettevõtete ja juhtide suhtlemisoskusest.
“See on aastatega kõvasti paranenud,” kinnitasid mõlemad saates “Ärikäik”. Siiski pole tänaseni avaliku elu tegelaste seas päris kadunud arvamus, et plakat või pressiteade lahendab kõik probleemid. “Kommunikatsioon ei suuda paari pressiteatega jama ära lahendada,” märkis Lainas.
Piltlikult öeldes oleks see tema sõnul nagu plaastriga luumurru ravimine. Päriselt töötavad lahendused nõuavad aga sügavamat, pikaajalisemat ja täpsemat lähenemist ning see kirjeldab ka kommunikatsiooni rolli ettevõtte strateegilises arengus.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.