Suur lugu

Erootikakuningas Timo Majuri: eestlased ei taha enam katkiseid vibraatoreid või soomlaste kasutatud VHS-e

Hot Lipsi ja HC Gymi omanik Timo Majuri kinnitab, et Eesti tarbija tahab täna juba kvaliteetset toodet.Foto: Eleen Änilane

Üheksakümnendatel Eestisse kolinud Soome ärimees Timo Majuri on siin püsti pannud kõva impeeriumi. HC Gym jõusaalikett ja Hot Lipsi erootikapood teevad käivet nii korralikult, et ettevõtja haub plaane börsile minekuks. Ja kuigi Hot Lipsi Maardu megapood, kuhu turistid teinekord spetsiaalselt ekskursioonilegi sõidavad, on hetkel suletud, vohab seksiäri veebis rõõmsalt edasi.

PRO tellijale

Kell ei ole veel kümnendat hommikutundi täis tiksunud, kui Baltikumi suurima erootikapoe looja, juht ja omanik Timo Majuri mind vibraatorite ja libestite vahel reipalt tervitab. Otse Hot Lipsi omabrändi libestiriiuli kõrval on tagasihoidlik kohvinurgake koos söögilauaga, mille taga Majuri parajasti ühe laotöötajaga lustlikult juttu puhub. Pea kohal mürtsub Star FM või mõni teine retrojaam, mis mängib kõrvuti Elton Johni ja A-HA-d. Kui ei teaks, et oled sex shopis, võiks see lauake asuda mis tahes laos või kaupluses.

Tegelikult ongi erootikabisnes äri nagu iga teinegi, kinnitab ka Majuri. Tema tööpäevad algavad vara. Hommikuti jõuab ta Maardu megapoes esimese ringi teha ja meilidele vastata enne, kui pood avatakse. "Minu päevad ei lõpe mitte kunagi. Oli aeg - kuskil kümme aastat tagasi -, kus tegid tööd ja siis oli kõik tehtud ja järgmisel päeval alustasid uuesti, värsked lehed ees… Praegu on nii, et tööd peab tegema pidevalt," ütleb ta. "Kui te ise olete lugenud näiteks mingit raamatut miljardäride elust, siis neil on ka nii, et sa pead töötama pidevalt. Kas on hommik, päev, öö… Ja kui sa ei tööta, siis sa mõtled natuke ikka äri peale."

Ei ole vaja huiata ja vägisi suruda

Majuri toob välja, et lisaks tööle, mida ühe erootikapoe ja jõusaaliäri juhtimine endaga kaasa toob, on tema roll selline, "mida keegi teine siin firmas ei suuda teha" ehk suurte diilide vahendamine nii Eestis, Soomes kui mujal üle maailma.

"Esiteks ei tohi sa karta välja öelda suuri rahasummasid," õpetab ta. "Kui ütled kellelegi, kes ei ole varem tegelenud nende asjadega, et selle diili hind on 140 000 või 160 000, siis hakkab ta pabistama. Või kui klient küsib, palju see maksab ja kas sa oskad mulle numbri öelda, siis mõni hakkab kohe pakkuma: kas ma saan hiljem vastata, ma vaatan üle ja panen meili jne. Mina ütlen kohe, et selle diili hind on 120 000," kõmistab ta enesekindlalt.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs PRO artiklitele.
  • Ligipääs investeerimisportaali Rikas Geenius artiklitele ja analüüsidele.
  • Ligipääs veel kümne Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autogeenius, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

23.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 23,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.