Äsja kooli lõpetanud Treffneri gümnaasiumi kasvandike sõnul olid muhedasse vanalinna kohakesse kutsutud kõik, kes on neisse uskunud, ise käed külge pannud või õigete inimesteni juhatanud.
Mõtteid nime Münt väljavahetamisest oli mõlgutatud juba ammu. “See oli liiga ettearvatav ja ei andnud edasi seda, mida me oleks soovinud,” põhjendas tegevjuht Marilin Berg. Nüüd sai lähiringile uue visiooni silme ette maalida.
“See, mis me enne tegime, on nüüd täitsa pea peale pööratud,” tõdes finantsjuht Aksel Joonas Reedi, kelle sõnul võis igaüks kohe ette kujutada brändi, mis teeb hambapesutablette ja kannab nime Münt. See oli probleem. “Kui veebileht lahti teha, oli see täpselt nii — roheline, haigla vibe, tabletid. Nii ei paistnud me välja, ei jäänud meelde,” kurtis Reedi. Kohmakas kuvand ei klappinud loojate enda jaoks enam ägeda tootega.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.