Alles hiljuti vaevles kogu teenindussektor tööjõuvaeguses. Mida ettevõtted tegema peaks, et sellises seisus konkurentide ees eelis saada? Sellest rääkis Ärigeenius Tartu Startup Dayl tööandja brändingu eksperdi ja Instar EBC juhi Kersti Vannasega. Tema sõnul on selles vallas paljugi muutunud.
Veel aastate eest oli ala Eestis lapsekingades. “Kas oma töötajatelt küsisime, kas on tegemist unistuste tööga? Muidugi mitte. Kas nad tulid selle kampaania taha? Ei,” kirjeldas ekspert esimest kokkupuudet tööandja brändinguga.
Vannase sõnul on paljudes sektorites hakanud tööotsijad palgast hulga enam hindama töökeskkonda ning sellega kaasnevaid tegureid. Sellest juhindudes peaks tööandjad ka oluliselt pingutama. Millised on peamised vead, mida tehakse?
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.