Konverentsil leiti, et Norra puhul ei ole elektriautode populaarsust mõjutanud niivõrd inimeste ökolembus, vaid pigem riiklik maksupoliitika. See tõi teedele tohutult heitmevabasid masinaid. Mida aga teha kaubikute-veokitega, mida kasutavad peamiselt ettevõtjad?
Sellest rääkis Ärigeenius Volkswageni edasimüüja, Mølleri Norra juhi Ulf Hekneby’ga. Ta kinnitas, et kliendid muretsevad jätkuvalt masinate töövõime ja -raadiuse pärast. Samuti on ikka veel vastuargumendiks hind võrreldes klassikaliste autodega.
Kui osad elektrifitseerimise entusiastid rõhutavad ühistranspordi olulisust, teised peavad aga ka eraautosid jätkusuutlikuks lahenduseks, siis paraku jõuavad mõlemad mingil hetkel sama järelduseni. Nimelt riigi abita see sektor veel püsti ei seisa. Kas see aga aitab, kui elektrihinnad teevad rekordeid?
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.