Eelmisel kevadel, mil lennuliiklus pandeemia tõttu seiskus, leidsid lennufirmad üle maailma end olukorrast, kus pilootidele ja salongipersonalile varasemas mahus tööd pakkuda ei olnud võimalik ning platsil istuvad lennukid vesiliiva kombel aina rohkem ja rohkem raha neelasid. Nagu mujalgi, pidi ka meie rahvusliku lennukompanii tööjõudu koondav Xfly suure osa lennunduspersonali koondama ja olemasolevate töötajate palgal hoidmiseks ettevõtte rahakotile kõige valutuma viisi leidma. Niisiis asuti töökoormuste kallale.
Selles, et raskel ajal lennupersonali koormust vastavalt nõudlusele kohandati, ei ole muidugi enam midagi uut. Geeniusele teadaolevalt on osa Eesti baasi töötajatest aga ettevõtte senises tegutsemisviisis pettunud, kuna neile on jäänud mulje, nagu tehtaks siinsetele lenduritele võrreldes Skandinaavia ametivendadega liiga.
Sealjuures ei ole tegemist esimese korraga, kui Xfly või tema eelkäijad on endiste või praeguste töötajatega raksu on läinud. Sel nädalal jõudis lõpule pankrotti läinud Estonian Airi endiste töötajate ja Nordica vaheline kohtuvaidlus, mis läbi jokk-skeemi meenutava lahenduse ja kopsaka valuraha lahenduse leidis.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.