Soccerneti jalgpalliajakirjaniku Marko Susi sõnul on jalgpallurite müük suur äri. Jalgpalliklubid rakendavad seejuures erinevat praktikat, osa kasvatab ise noortest jalgpalluritest tulevasi tipptegijaid, osa aga eelistab osta juba valmis staarmängijaid.
Jalgpallurite müük on ennekõike äri
“Jalgpallurite ost-müük on tõepoolest suur äri. On klubisid, kes elatuvadki noormängijate arendamisest ja hiljem müümisest. See tähendab, et klubi struktuur on rajatud edukale noorteakadeemiale, kust tulevad talendid esindusmeeskonda ning sealt edasi suurklubidesse kümnete ja sadade miljonite eest. Näiteks Dortmundi Borussia või Ajax,” selgitas Susi ühte võimalikku lähenemist.
Spektri teises otsas on klubid nagu PSG, kes ostavad juba tippmängijaks vormituid suure summa eest kokku.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.