Kriss Sooniku luksuspesubrändil on olnud hea aasta. Seda hoolimata mitme edasimüüja tegevuse lõpetamisest. Vahemeeste kadumisega on brändi ärilisel ja loomingulisel juhil võimalik lõpuks teha seda, millest on kogu aeg unistanud: laiendada oma tootevalikut täpselt selles suunas, kuhu kõhutunne juhatab. Ja olenemata sellest, et mugavate traadivabade rinnahoidjate loojana saab Kriss Soonik-Käärmann end täna pesumoe trendiloojaks ja pioneeriks pidada, tuleb temalgi võidelda igapäevaselt oma kõige karmima kriitikuga: iseendaga.
Tihti on moebrändide loojatega nii, et kõigepealt ollakse disainerid ja siis õpitakse töö käigus äritarkusi juurde. Sinuga läks vastupidi, läksid ülikooli ärikorraldust õppima, moekooli alles hiljem. Kust sul see teadmine tuli, et oskasid juba keskkooli lõpus näha, et sinust võiks saada ettevõtja?
Mina sain suhteliselt hilja oma elus teada, et mul üldse mingisugune loovus sees on. Enne olin ma ikkagi täiesti saamatu: joonistada ei osanud, õmmelda ei osanud — ma ei osanud tegelikult midagi oma kätega teha. Aga mulle olid alati meeldinud riided ja teistmoodi riides käia. Ma olin väga realistlik ja väga praktiline, olen seda ka täna oma disainides. Ma teadsin, et kuna ma ei oska joonistada, siis mu ainuke viis läbi lüüa on ise midagi teha. Keegi ei võtaks mind ju sellisena tööle! Nii et alustasin ärist.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.