Tuntud peakoka ja restoraniomaniku Vladislav Djatšuki poeg tuleb päikesepaistelisel päeval Geeniuse toimetusse, suul lai naeratus, seljas oma ettevõtte logoga pusa ja jalas linased heledad püksid. Olenemata noorest east (18-aastane — toim.) kiirgab Domeniku olekust enesekindlust. Ta paneb lauale oma uhked autovõtmed ning rüüpab sõõmu veeklaasist. Kui võiks oletada, et temavanused noored tunnevad end meediaga suheldes ebakindlalt, siis Domenikil seda muret pole. Mees teab, mis mees teeb!
Oma ettevõtte loomine veres
Domenik ei varja, et oma ettevõtte loomise julgus on tal tulnud suuresti ema ja isa edukusest oma valdkondades. “Emal mul on enda keelekool ja isa on restoranide omanik. Mu peas ei olnud juba lapsepõlves kordagi seda varianti, et ma teeks midagi mitteisetehtut,” ütleb ta.
Oma ettevõtte Trufology loomise idee sündis umbes 2021. aastal, kui toona 15-aastane noormees isa juures restoranis töötas. “Mõtlesin toona, et kuna isa pidi värske tooraine saamiseks seda ise otse oma restorani tellima, et miks mitte mujale ka müüa. Sellepeale ma hakkasin ise tellima. Ma alustasin ühe restoraniga ja siis kasvasin ja kasvasin. Praeguseks on restorane üle Eesti, kes kasutavad minu toodud värsket trühvlit,” jutustab noormees.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.