Ehkki selle loo tarbeks oma kogemusi jaganud ettevõtted pakkusid oma töötajatele psühholoogilise nõustamise võimalust ka enne koroonakriisi, on vaimselt kurnaval pandeemia-aastal sellele veelgi enam rõhku pandud. Kolm tehnoloogiahiidu rõhutavad, et kallis psühholoogiteenus tasub end ära, kuna terve töötaja on motiveeritud töötaja.
Pipedrive alustas coachidega
Värske ükssarviku Pipedrive’i tähelennu saladus võib väga vabalt olla töötajate vaimse tervise algusest peale luubi alla võtmine. Majasisese coachiga pakub Pipedrive tuge nii vaimse tervise kui ka professionaalse ja isikliku arenguga seotud teemadel, majaväliste teenusepakkujate läbi pakutav tugi on aga laiemalt tervist toetav. Pipedrive’i välise partneri pakutav eratervisekindlustus katab lisaks psühholoogilisele nõustamisele ka muid terviseteenuseid, näiteks hambaravi.
Majavälise coachi võtsid Pipedrive’i asutajad kasutusele juba firma algusaegadel, ütleb ettevõtte globaalne personalijuht Leelia Rohumaa. “Tõenäoliselt on see olnud üks Pipedrive’i edu võti, sest kõik vajavad aeg-ajalt toetust ja abi. Esimene majasisene coach liitus meiega oktoobris 2017, kui liikusime standardselt arendustiimide mudelilt hõimudele ja tekkis suurem vajadus coachi professionaalse teenuse järele,” ütleb ta.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.