Kuula: Ärikäik #4 – Lastelt tõuke saanud perefirma: kuidas sündis puhastusvahendite tootja, mis plaanib maailma vallutada?

Mulierese toodang on pandud keskkonnasäästlikesse pudelitesse. Rüütli selgitas, mis seda rohepesust eristab.Kuvatõmmis YT

Eesti pesuvahendite valmistaja Mulierese ülemaailmseid ambitsioone toidab praegu kodune, vaid kuue töötajaga tootmine. Sealjuures peetakse silmas keskkonnasäästlikkust.

Käes on aeg kuulata Ärigeeniuse taskuhäälingu “Ärikäik” neljandat osa. Saates keskendume tuntud ja ambitsioonikate Eesti ettevõtete käekäigule. Eelkõige aga just neile, mille ambitsioonid on neid äritegevusega ka kodumaa piiridest kaugemale viinud. Tänases saates teeme juttu puhastusvahendite tootja Mulieresega.

Mulierese juht Merylin Rüütli selgitas, miks võttis ettevõte sihiks laia maailma vallutamise, kusjuures partiisid on saadetud isegi kaugele Jaapanisse. Sealjuures peab silmas pidama äärmiselt peeneid detaile, et saada rahvusvaheliselt tunnustatud rohemärgised. Samas taandus Mulieres hiljuti Briti turult. Miks?

Saadet juhivad Ärigeeniuse reporterid Berta Gortfelder ja Kert Avasalu. Kuula seda ka Spotifys, Apple Podcastsis või telli RSS.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.