Pea kümne aasta eest sõnumiagentuurina asutatud Akkadian on kasvanud nõustamisettevõtteks, kes aitab nii avalikel asutustel kui ettevõtetel ette valmistada ja läbi viia muutusi ning ära hoida konflikte.
Saates on külas ettevõtte partnerid Kadri Lainas ja Julia Piilmann, kes räägivad oma teekonnast kommunikatsiooniärisse ning sellestki, mis on eranditult naistele kuuluva ettevõtte konkurentsieelised tänasel turul?
Millal ja milliste küsimustega kliendid Akkadiani juurde jõuavad ning kas tõelist jama annab kommunikatsiooniga ära klattida? Miks ESG kõrval tuleb strateegilistesse plaanidesse sisse kirjutada kaasamine?
Kuuleme, mitut kriisi suudab kommunikatsiooniekspert korraga hallata, millal tuleb konflikti puhul näidata musklit ja miks on vaja vahel lehvitada valget rätikut? Kuidas eristada signaalist müra ning mida arvata viimasel ajal kõneainet pakkunud puhtsüdamlikest ülestunnistustest?
Saatejuhid on Geeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Kaire-Külli Vaatmann