Kuula: Ärikäik #56 – Kuidas Sustinere Seisuki pulkadeks lahti võttis ja miks ei ole ESG turunduse teema?

Külas on Marko Siller ja Ulvi Vahtra

Saates "Ärikäik" olid külas Sustinere juht Marko Siller ja Seisuki jätkusuutlikkuse juht Ulvi Vahtra.Foto: Geenius

Saate 56. episoodis räägime pikemalt ettevõtete jätkusuutlikkusest ning sellega seotud ESG raporteerimisest. Külas on teisi ettevõtteid ja asutusi ESG-teemadel nõustava Sustinere asutaja ja juht Marko Siller ning vaikuseruumide tootja Silen jätkusuutlikkuse juht Ulvi Vahtra.

Kuuleme, kuidas Eesti ettevõtetel ESG-raporteerimine läheb, kuidas ettevõtted sellesse kohustusse suhtuvad ning miks Silen selle vabatahtlikult oma tootearendusse on otsustanud integreerida.

Saame teada, miks on ESG-teemad liikunud ettevõtete turundusosakondadest finantsistide lauale ning kuidas on mõjutanud jätkusuutlikkuse teadvustamine tootmisettevõtte klientide ootusi?

Kuuleme, millist kõrvalist abi Silen oma kestlikkuse teekonnal on vajanud ja millise olulise sammu nad tänaseks on ära teinud? Samuti, miks Sustinere rajajaid alguses veidi hulludeks peeti?

Saatejuhid on Geeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Kaire-Külli Vaatmann.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.