Agentuuri asutaja pihtimus: “Mõtlesin pikalt, kas avaldada neid teadmisi tasuta või mitte?”

Lisaks raamatu väljaandmisele on alanud ka Eesti esimene ja ainus Google reklaamide mentorgruppi eelregistreerimine, mida Argo Lipp isiklikult juhendab.Foto: erakogu

Digiagentuuri asutaja Argo Lipp kirjutas raamatu Google’i reklaamidest. Raamatus avaldab ta enda ettevõttes kasutatavaid strateegiaid üle ootuste heade tulemuste saavutamiseks.

Raamat “Kasumlik Google Ads reklaam: tõestatud strateegiad eduka äri kasvatamiseks aastal 2024” koosneb kolmest osast: tugeva baasi ehitamisest, konto hügieenist ja tulemuste maksimeerimisest tehisintellekti ja masinõppe abil.

Raamatut lugedes saad teada, kuidas:

  • seadistada search-kampaaniaid Kleweri moodi (step-by-step juhend),
  • tõsta konversioone lihtsa seadistusega ligi 17,5%,
  • valida kampaaniatele õige panustamisstrateegia,
  • luua optimaalne kampaaniastruktuur,
  • hoolitseda kampaaniate hügieeni eest,
  • optimeerida kampaaniaid, et müügitulemused kasvaksid,
  • hoida liiklus kvaliteetne ja näidata reklaame õigele sihtrühmale.

Argo ise kommenteerib, et mõtles pikalt, kas avaldada neid teadmisi tasuta või mitte.

“Uue raamatuga tahtsin, et see oleks kindlasti palju praktilisem kui eelmine. Ühel hetkel, kui käsikiri valmis sai, hakkasin sügavalt kahtlema, kas peaksin seda üldse avaldama, sest see info on ju kulda väärt. Küsisin lähimatelt sõpradelt tagasisidet ja kaalutlesin pikalt, et kas see on ikka mõistlik tegu. Olen juba kuulnud, kuidas konkurendid eelmisest raamatust saadud infot kasutavad oma igapäevatöös. See näitab, et oleme Google Adsi maastikul Eestis kindlasti ühed teerajajad. Üldiselt Eestis keegi oma õpitud tehnikaid väga kergekäeliselt ei avalda. Kardetakse vist, et siis kaovad kliendid ära. Otsustasin, et meie jaoks ei ole see siiski murekoht, vaid viis näidata, et meid saab turunduspartnerina usaldada ja päriselt teame, kuidas tulemused koju tuua, eriti just siis, kui majandus on nii kehvas seisukorras nagu täna.”

Ettevõtja ja turundusekspert Sven Nuum ütles pärast lugemist soovituseks teistele: “Ma julgustan teid avastama nõuandeid ja tarkuseteri, mida see raamat pakub. Luban, et “Kasumlik Google Ads reklaam” ei ole ainult investeering teie professionaalsesse arengusse, vaid ka teie ettevõtte tulevikku.”

Google’i reklaamide e-raamatu saad tasuta alla laadida SIIT.

Lisaks raamatu väljaandmisele on alanud ka Eesti esimene ja ainus Google’i reklaamide mentorgruppi eelregistreerimine, mida Argo isiklikult juhendab.

Google Adsi koolitused on inforohked ja kasulikud, aga peale koolitust jäädakse oma spetsiifilisemate muredega tihtipeale üksi. Mentorgrupp saigi Argo sõnul loodud selleks, et inimesed saaksid õppida Google’i reklaamide tegemist ja haldamist vaadates üle tema õla ja küsida jooksvalt nii palju küsimusi ning abi kui võimalik ja vajalik.

Selleks, et Argo jõuaks tegeleda kõigi grupis osalejatega, on osalejate arv piiratud ainult 25 inimesele.

Liitu Google’i reklaamide mentorgrupiga SIIN.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.