Alma Career: teerajaja parema töömaailma loomisel

Alma Careeri egevjuht Agu Vahur avaldab, et lähiaastatel on oodata Alma Careeri tööportaali platvormi täiustumist.Foto: Alma Career

Maailmas, kus värbamise ja tööhõive maastik pidevalt areneb, on Alma Career pühendunud tööturu uuendamisele ja kõigi jaoks parema töömaailma kujundamisele. Varem tuntud kui CV-Online Estonia OÜ, on Alma Career Estonia OÜ nüüdseks võtnud uue nime ja suuna.

Hiljutine identiteedimuutus tähendab enamat kui lihtsalt visuaalset kaubamärgi muutmist: uus bränd positsioneerib Alma Careeri turul kaasaegse, uuendusliku ja tervikliku B2B (business-to-business) kaubamärgina, mis suudab pakkuda oma klientidele parimat kvaliteeti ja teenuseid rahvusvahelisel tasandil.  

Kuna globaalses tööjõus toimuvad enneolematud muutused, millele on kaasa aidanud suurenenud mobiilsus, hübriidkontorimudelid ja tehnoloogilised edusammud, mõistab Alma Career vajadust selles dünaamilises keskkonnas kohaneda ja juhtida. Otsuse uue kaubamärgi kasutuselevõtuks ajendas arusaam praegustest turutrendidest ning soov kohanduda nii tööandjate kui ka tööotsijate muutuvate vajadustega.

Alma Careeri tegevjuht Agu Vahur jagab intervjuus ülevaadet Alma Careeri teekonnast, väärtustest ja identiteedist, mis määratleb ettevõtte uue kaubamärgi.

Mis ajendas Alma Careeri looma oma uut identideeti ja kuidas see ühtib praeguste turutrendidega?

Alma Career on paljude tööportaalide ja nendega seotud teenuste vihmavari. Alma Career brändi juurutamine koos vastava identiteediga võimaldab meil areneda nii sisemiselt kui ka suhelda väliselt.

Alma Careeri kaubamärk on oluline nii rahvusvahelise müügi kui ka tööandja brändingu seisukohalt, pakkudes väärtust ühe ühtse rahvusvahelise kaubamärgi kaudu. Pean ka tunnistama, et mulle väga meeldib uue brändi visuaalne mängulisus. See annab hästi edasi kaasaegset suundumust tööturul suurema vabaduse poole – suurenenud liikuvus ja valikuvõimalused, mida hübriidbüroo meile pakub.

“Alma Careeri visuaalne mängulisus peegeldab tänapäeva tööturule omast vabadust ja loovust, inspireerides inimesi entusiastlikult ja enesekindlalt kasutama erinevaid võimalusi.”

Agu Vahur, Alma Careeri tegevjuht

Millisena näeb Alma Career oma rolli kaasaegse töömaailma kujundamisel?

Alma Career on meie turgudel tööturu arvamusliider. Oleme meedias nähtavad ja valmistame ette hulgaliselt sisuturundusmaterjale. CV.ee on teinud hulgaliselt uuringuid ja analüüsinud paljusid muid olulisi teemasid, mis on seotud töömaailmaga. See tähendab, et me märkame turul toimuvaid trende väga varakult ja toimime seejärel tööturu arengu katalüsaatorina. Toome välja parimad tavad ja tööandjad, olles ise tööturul eeskujuks.

Kuidas Alma Career eristub teistest selles valdkonnas tegutsejatest?

“Kohalik süda” on selle nimi. Meie suurimad ja ohtlikumad konkurendid on globaalsed platvormid enamikul turgudel. Teadmised ja kohalolek meie kohalikel turgudel annavad meile eelise. Lisaks toetame ja arendame kohalikku töökultuuri ning hoiame oma meeskonda motiveerituna. Töötame selle nimel, et tagada paremad töökohad kõigile. 

Tutvu Alma Careeri tegevusega erinevates riikides ja leia rohkem infot meie tööalaste võimaluste kohta SIIT.

Millised väärtused juhivad Alma Careeri tegevust?

Viimases Alma Careeri töötajate seas tehtud küsitluses mainiti kõige sagedamini avatust, samuti julgust. Minu arvates on need kaks olemasolevat liini olemasolevas Alma Careeri kultuuris. Siiski on meil endiselt veidi erinev organisatsioonikultuur erinevates piirkondades ja riikides, mida mõjutavad ka kultuurilised erinevused rahvuste vahel.

Ühtse kultuuri loomine suurel geograafilisel alal võtab aega. Oleme Alma Careeris teadlikult vältinud ülalt alla väärtuste juurutamist. Selle asemel keskendusime esmalt ühistele tööpõhimõtetele ja kaasasime Alma Careeri juhtimisfoorumi – 50 juhti kõigist piirkondadest, et sõnastada tööpõhimõtted. Alma Career ühise organisatsioonina on veel uus asi. Peame laskma inimestel mõnda aega integreeritumalt töötada ja seejärel naasma ühiste väärtuste juurde, kui teame, kuidas mõtleme ja mida usume erinevates geograafilistes piirkondades.

Mida võivad kliendid ja kasutajad Alma Careerilt lähiaastatel oodata?

Kliendid ja kasutajad võivad lähiaastatel oodata Alma Careerilt  tööportaali platvormi täiustumist. Ühise platvormi kasutamine kogu Alma Careeris võimaldab meil keskenduda platvormi arendamisele, mis sisaldab üldist tööportaali igal turul, suurt valikut tööpakkumisti ja AI-põhiseid tööriistu, mis on kohandatud konkreetsete tööstusharude tööandjatele ja tööotsijatele. See võib esialgu tunduda ebarealistlikuna, et platvorm võib olla lokaliseeritud, kuid siiski universaalne ja samas ka tööstusspetsiifiline, kuid tehnoloogia arengut vaadates, peaks see lähiaastatel olema teostatav.

Kokkuvõttes võivad kliendid ja kasutajad eeldada, et Alma Career jätkab uuenduste tegemist. Meie eesmärk on pakkuda sujuvaid lahendusi kogu värbamisprotsessi vältel, et olla esimene valik nii tööotsijatele kui ka tööandjatele. Talendipuuduse kasvades on Alma Career parim valik ettevõtetele, kes otsivad talente nii kodumaalt kui ka välismaalt. Meie eesmärk on luua kõigile parem töömaailm!

Kui soovid rohkem teada, kuidas Alma Career saab sinu ettevõtte värbamisprotsessi tõhusamaks muuta, võta meiega ühendust siin!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.