Sisuturundus

Mida võidab ettevõte värbamisteenuse kasutamisest?

Kui värbamisega tegelevad ettevõtte keskastmejuhid või juhid, tuleb vahel lõivu maksta värbamise kiiruses või leitud töötaja oskustes, seda eriti valdkondades, kus tööjõu nõudlus ületab pakkumise. Mis on alternatiivse lahenduse ehk värbamisteenuse kasutamise eelised?Foto: Shutterstock

Traditsiooniliselt tegelevad uute töötajate leidmisega ettevõtte enda inimesed – personalitöötajad, sekretärid, assistendid või keskastmejuhid – kes kasutavad selleks juba sissetöötatud vahendeid.

Mõnikord tuleb lõivu maksta värbamise kiiruses või leitud töötaja oskustes, seda eriti valdkondades, kus tööjõu nõudlus ületab pakkumise. Vaatame, mis on alternatiivse lahenduse ehk värbamisteenuse kasutamise eelised.

Ligipääs andmebaasidele ja ulatuslik kontaktivõrgustik

Värbamisteenuse pakkujail on reeglina olemas mahukad töövõtjate andmebaasid. Näiteks CV.ee-l on kasutada info enam kui 300 000 inimese kohta. See on võimas ressurss, kui on tarvis leida etteantud regioonis elavaid, sobivate kogemuste ja vajalike oskustega, lisaks  tööpakkumistele avatud kandidaate.

Samuti on värbajatel tekkinud enda kontaktivõrgustik erinevates portaalides, mis neil teenuse pakkumisel samuti kasutada on. Seega – sobivaid töötajaid on kergem üles leida.

Teadmised uusimate tööturu trendide kohta

Värbamisteenustele spetsialiseerunud ettevõtted viivad perioodiliselt läbi uuringuid, et omada täit kvantitatiivsetel andmetel tuginevat pilti tööturu trendide kohta. Nad teavad, millised tööpakkumised kõige enam tähelepanu saavad ja mida inimesed töö puhul oluliseks peavad.

Teades trende ja töövõtjate ootusi on neil hästi toimivaid töökuulutusi lihtsam koostada kui sellega harvem kokku puutuval ettevõttel.

Tööaja kokkuhoid ja kiirem tulemus

Väikestes ja keskmistes organisatsioonides varitseb oht, et kui juht või oluline spetsialist võtab värbamise korraldamise enda õlgadele, jääb tegemata mõni tegelikult palju olulisem töölõik. Samuti kipub sel juhul uue töötaja leidmine venima, sest kriitilise tähtsusega tööülesanded tulevad vahele.

Mõistagi tuleb algne sisend ja lõplik otsus ettevõtte seest. Ent kui ettevõttes pole eraldi personaliinimest, säästab spetsialiseeritud teenusepakkuja kasutamine märkimisväärselt enda töötajate aega, sest värbamisprojektid on sageli väga ajamahukad.

Täpse käega sihitud kampaaniad

Korraldades värbamist kui terviklikku reklaamikampaaniat, on professionaalidel oskused ja kogemused ehitada üles toimiv tervik.

Selleks, et reklaam annaks tulemust, tuleb kõnetada mõjuva sõnumiga, sobival ajal ja õigetes kanalites. Just nii suudetakse sihtida täpselt neid inimesi, kes on potentsiaalselt tööpakkumisest huvitatud ja saada sihtrühma seas suuremat tähelepanu. 

Värsked ideed ja ootamatud lahendused  

Värbamisteenuse pakkujad on kõiki igavaid töökuulutusi juba näinud – aga ka värskeid, naljakaid, üllatavaid, silmatorkavaid ja isegi šokeerivaid. Just seepärast oskavad nad suhtuda loovalt nii kuulutuse sõnumi sõnastamisse-visualiseerimisse kui ka põnevate kanalite leidmisesse, et jõuda sihtrühmani ootamatul moel.

Teistmoodi töökuulutus püüab pilku ja meelitab süvenema, aga räägib tööandjast ka kui uuenduslikust ja rõõmsast organisatsioonist. Muidugi tuleb jälgida, et mängulisi lahendusi otsides eesmärke silmist ei lastaks, aga seda professionaalid oskavad.

Tööturg on pidevas muutumises ja töötajaid keeruline leida? Vaata lähemalt, milliste värbamisteenustega saab CV.ee sulle toeks olla: varbamisteenused.ee!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.