Sisuturundus

Milline vestlusaken on veebilehel klientide võitmiseks parim?

Askly asutaja ja tegevjuht Sandra Roosna.Foto: Askly

Vestlusaken ehk chat’i aken on muutunud nr 1 suhtluskanaliks nii erakliendi- kui ärimüügis. Isegi oma vanavanematega suheldakse aina enam tšättides ehk sõnumeid vahetades. Seega pole vestlusaken enam sugugi vaid noorte asi.

Klienditoe kiirus ja kvaliteet määravad kuni 30 protsenti korduvostudest

Just kliendisõbralik suhtlusvõimalus ehk chat on veebilehe müügikasvu, kliendilojaalsuse ja korduvostude aluseks. E-kirja teel suhtlemine on hääbuv trend ning hüljatud ostukorvide oluline põhjus.

Chat-lahendusi on turul mitmeid, nii tasuta piiratud funktsionaalsusega kui ka 200–500eurose kuumaksega paljude integratsioonide ja võimalustega chat‘e.  

Kuidas valida sobiv lahendus?

Eestis TOP 5 lahendused on Askly, Zendesk, Messenger, Tidio ja Tawk.to.
Kodumaine chat-platvormi arendaja Askly on koostanud võrdluse levinud klienditoe vestluslahendustest.

Askly saab lisada igale veebilehele vaid ühe minutiga, arendajat tülitamata, näidates nii klientidele kui oma tiimile, et hoolid neist.

Askly lahendust näeb juba ligi 300-l Eesti veebilehel ja seda kasutavad näiteks Ballzy, Marmara, ONOFF, ON24, Aatrium, Elke Mööbel, Macta Beauty, Charlot, Büroomaailm, Kalev SPA, Adduco, Kangadzungel, Hookusbookus, FruitXpress.

Kuidas edasi? Leia oma kalendris pool tunnikest ja broneeri tasuta Askly demo, sest oma silm on kuningas.

Askly on Eesti ettevõte

Võrreldes teiste, välismaiste lahendustega, on Askly eelis see, et tegemist on Eesti tehnoloogiafirmaga. See tähendab, et klientidele on tugi mugavalt kättesaadav ööpäevaringselt igal tööpäeval. Askly soovib anda oma parima, et kohalikud ettevõtted oleksid edukad.

Suheldes enam kui 2000 Eesti e-poe ja veebilehe haldajaga, selgitas Askly tiim koos klienditeeninduse ekspertidega välja järgmised tõsiasjad.

  • Keskmisel Eesti ettevõttel on klientidega suhtlemiseks vähemalt 5 kanalit: telefon, e-mail, Facebook, Instagram, chat kodulehel – kõik see kasvatab klienditeenindajate töökoormust.
  • Umbes 70 protsenti ostukorvidest on hüljatud, neist 30 protsenti saaks kvaliteetne klienditugi päästa.
  • 38 protsenti tarbijatest ei valda eesti keelt piisavalt hästi.
  • 50 protsenti headest klienditoe kandidaatidest jääb tööle valimata, sest nad ei valda vähemalt kolme keelt.

Kokkuvõttes – reaalajas klienditoe vestlusaken on oluline tööriist iga ettevõtte jaoks. 

Tavapraktika kohaselt vastavad vestlusaknas küsimustele samad töötajad, kelle tööülesandeks oli varasemalt vastamine e-mailidele ning kõnedele (mille hulk chat’i abil väheneb).

Professionaalsed töövahendid ei pea olema kallid, Askly hind algab 29 eurost kuus ja tasub end kindlasti ära.

Askly tiim saab olla sulle abiks nii tehnoloogia kui kogemusega. Huvi korral broneeri demo Askly lehel ja kaasa oma tiim. Koostöös muudame sinu klienditoe tiimi töö efektiivsemaks ja aitame sul veebilehe paremini müüma panna. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.