Eestis tegutsev LeverUP Consulting laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce’i kliendihaldus- ja müügilahenduste hooldus- ja haldusteenuste partneriks. See on märgiline, kuna maailma suurima CRM-platvormi Salesforce’i kliendid juhinduvad usaldusväärse partneri valikul tihti just akrediteeringust.
Salesforce on USA pilvepõhine tarkvaraettevõte, mis pakub CRM- ehk kliendihaldustarkvara, millega aitab oma klientidel müüki, klienditeenindust, turundust, analüütikat jms automatiseerimise abil järgmisele tasemele viia. 1999. aastal asutatud firmast on tänaseks saanud üks maailma suuremaid tehnoloogiaettevõtteid. Artikli avaldamise hetkel on Salesforce turukapitali järgi suuruselt 49. ettevõte maailmas, mille väärtus on ligi 190 miljardit dollarit.
Niisiis pole küsimust, et väikesele ettevõttele tähendab Salesforce’i ametlikuks hooldus- ja haldusteenuste partneriks saamine palju. “See erakordne saavutus näitab, et LeverUP vastab Salesforce’i kõrgetele standarditele ning suudab pakkuda parimal võimalikul tasemel Salesforce’i lahenduste tuge, hooldust ja optimeerimist,” ütleb LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
Horvaatiast alguse saanud ja 2022. aasta algul Eestisse laienenud LeverUP tegeleb Salesforce’i tarkvara juurutamisega. Lühidalt öeldes aidatakse ettevõtetel kasutusele võtta tulevikutehnoloogial põhinevaid turundus-, kliendisuhtlus- ja müügilahendusi. Omapäi käib üleminek võõrale tarkvarale ettevõtetel tihtipeale üle jõu ja investeeringud jooksevad liiva. Miks läheb rakenduspartnerit vaja, oleme blogis varem kirjutanud.
Jõesaare sõnul kinnitab Salesforce’i antud tunnustus veelkord, et LeverUP aitab panna klientide investeeringud Salesforce’i tarkvarasse teenima, pakkudes tuge terve juurutamise protsessi jooksul. “See hõlmab kõike: alates esialgsest seadistamisest ja konfigureerimisest, kuni hoolduse ja optimeerimiseni, tagades, et meie kliendid saavad oma Salesforce’i investeeringust maksimaalset kasu,” selgitab Jõesaar.
Maailma tipud valivad partnerit Salesforce’i tunnustuste järgi
Salesforce’i hooldus- ja haldusteenuste partneri staatus antakse implementeerimisettevõtetele, kellel on tõestatud kogemusi mitmete edukate Salesforce’i juurutuste kohta, sertifitseeritud Salesforce’i ekspertide meeskond ning kes suudab pakkuda oma klientidele pidevat tugi- ja optimeerimisteenuseid.
Hooldus- ja halduspartneri staatuse eesmärk on võimaldada Salesforce’i klientidel leida usaldusväärseid ja kvalifitseeritud partnereid, kes on võimelised platvormi juurutama ning pakkuma personaliseeritud arendus-, andmehaldus- ja optimeerimisteenuseid. Teistpidi võttes tähendab see, et mida kõvem staatus, seda parem on LeverUPi võimalus suuri tegijaid kliendiks skoorida.
Salesforce’i kasutab juba 90 protsenti nn Fortune 500 ettevõtetest. Nii nimetatakse ettevõtteid, mis kuuluvad ajakirja Fortune igal aastal avaldatavasse nimekirja, mis reastab 500 USA suurimat firmat kogutulude järgi. Niisiis pole põhjust pikemalt selgitada, miks Salesforce’i praegustele ja tulevastele klientidele silma jäämine on väiksemale firmale erakordselt tähtis.
Salesforce’i hooldus- ja halduspartneri staatusega tunnustatakse neid, kes teevad tihedat koostööd oma klientidega, mõistavad nende ainulaadseid ärivajadusi ja pakuvad personaalseid lahendusi, mis aitavad ettevõtetel oma ärieesmärke saavutada. See ei puuduta ainult rahvusvahelisi suurkorporatsioone, vaid ka väiksemaid ettevõtteid, kes soovivad kasvada, oma kliendisuhtlust uuele tasemele viia või astuda lihtsalt sammu nutikamate lahenduste suunas.
“Broneeri aeg tasuta konsultatsiooniks ja vaatame koos, kuidas saame kohe teie müügitööd 40 protsenti tõhusamaks teha, tõsta kampaaniate konversioonimäära ligi kolmandiku ning automatiseerida turundustegevusi,” kutsub Jõesaar Eesti firmajuhte.