Ärikäigu 35. osas sukeldume visuaalsete trikkide maailma ja räägime sellest, kuidas sünnivad filmide eriefektid.
Külas on Frost Filmsi asutajad ja eriefektide loojad Heiki Luts ja Andres Kluge, kelle oskusi oleme näinud näiteks “Tujurikkuja” klippides, aga ka paljude uuemate Eesti (ja mitte ainult!) filmide juures.
Saame teada, kuidas Frost Films korvpallifilmis “Kalev” rahvast paljundas ja millise USA filmi peal nad selleks kätt harjutasid. Samuti kuuleme, mida tähendab kvaliteetne sekund ja kui palju see keskmiselt maksab?
Saates selgub, miks Eesti filmitegijad ostavad eriefektid sisse tihti väljaspoolt ning kuidas maksutagastussüsteem on Frost Filmsile toonud palju kliente just Eestist kaugemalt.
Saadet juhivad Geeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Rauno Uusleer.