LeverUP toob turule konkurentsitult parima turundusanalüütika tööriista

Õige turundustööriist aitab äril lendu tõusta.Foto: Shutterstock

Üks võimalus andmeid visualiseerida on hoida neid Excelis, panna seal kokku erinevaid graafikuid ja tabeleid, kujundada neid näiteks Photoshopis ning kleepida lõpuks raportite sisse. Maailma suurima CRM-tarkvara Salesforce’i tehnilise konsultandi Lucija Sopici sõnul on tülikale ja aeganõudvale lahendusele olemas palju nutikam alternatiiv.

Sopic on Salesforce’i Marketing Cloudi (lühemalt SFMC) ekspert, kes töötab Eestiski tegutsevas konsultatsioonifirmas LeverUP Consulting, mis on pühendunud just tulevikutehnoloogial põhinevatele turundus-, kliendisuhtlus- ja müügilahendustele. Täpsemalt aitavad LeverUPi spetsialistid ettevõtetel kasutusele võtta Salesforce’i kliendihaldustarkvara.

SFMC komplekti osana toob LeverUP turule konkurentsitult parima turundusanalüütika tööriista Datorama (nüüd nimetatakse seda Marketing Cloud Intelligence’iks). Tegemist on taskukohase hinnaga tohutu andmehaldus- ja visualiseerimisplatvormiga, mis on loodud analüütilise turundaja jaoks, kes vajab tööriista tulemusturunduse andmete töötlemiseks ja haldamiseks.

Mis on Datorama ja mida sellega täpsemalt teha saab?

Sopici sõnul on Datorama analüütiline tööriist, mida kasutatakse igat tüüpi turundustegevuse andmete töötlemiseks, integreerimiseks ja visualiseerimiseks. “Seda on lihtne kasutada, kuid see on piisavalt võimas ja mugav ka kogenud ärianalüütikutele, kelle jaoks on BI tööriistadega, nagu Tableau ja Data Scientists, liidestamine oluline,” sõnab Sopic. “Datorama on ehitatud just lõppkasutaja jaoks, mis tähendab, et selle kasutamisega saab hakkama igaüks,” lisab ta.

SFMC komplekti osana on Datorama agentuuride seas populaarne ja piisavalt paindlik, et toetada reklaamijaid mistahes valdkonnas. Seda saab kasutada nii eraldiseisvana muudest süsteemidest kui ka teiste andmehaldusplatvormidega koos. Datorama toetab andmete salvestamist, modelleerimist ning nende ühendamist mitmest allikast üheks andmesalveks ja visualiseerimist. Tööriista põhirõhk on tulemusturundusel.

Salesforce’i tehniline konsultant Lucija Sopic.Foto: darkomares.com

Datorama aitab turundust seitsmel konkreetsel viisil:

  • Kõigi andmete jaoks üks ettevõtte ülene allikas, mida saab täiendada CDP-ga;
  • Ühendage ja ühtlustage (struktureeritud ja struktureerimata) andmed kolmandate osapoolte andmeplatvormidelt ühe klikiga, näiteks sotsiaalmeediast, Google Analyticust või ükskõik kust; 
  • Liitke omavahel online andmed, offline andmed, tehinguandmed, müügiandmed, PDFid, SQL-i andmebaasid, tekstifailid jne;
  • Datoramaga on ühendatud Salesforce’i tehisintellekt Einstein, mis analüüsib ja teeb ettepanekuid, järeldusi, mida saate kasutada turunduses järgmiste sammude tegemiseks. Näiteks millised otsingusõnad töötavad kõige paremini erinevates sotsiaalmeediakanalites või millal on kõige parem aeg e-kirja saatmiseks;
  • Pane kõik andmekanalid rääkima üht keelt, pole vahet kas need on klikid või reaktsioonid, Datorama tunneb need ära ning liidab;
  • Genereerige raporteid ükskõik millises formaadis, kus on korraga ära toodud klikid, müügitulemused, eelarve … ükskõik mida olete ise valinud jälgida, otse süsteemist. Automatiseeritult ja ilma ühtegi lisaklikki tegemata;
  • Pange masin teie eest automaatseid otsuseid tegema, seades sellele reegleid põhimõttel “if this and this, then that” (ehk kirjutage masinale ette, mida ta tegema peab, kui juhtub üks või teine stsenaarium). Näiteks kui kampaania ei too oodatud tulemusi, saab tehisintellekt ise automaatselt selle jooksutamise lõpetada.
Datorama on analüütiline tööriist, mida kasutatakse igat tüüpi turundustegevuse andmete töötlemiseks, integreerimiseks ja visualiseerimiseks.

Kuus tugevamat konkurenti

Datorama peamised konkurendid on Domo, Adverity, NinjaCat, Improvado, Looker ja Google Data Studio. “Peale kolmandate osapoolte konkurentide on meie kogemus, et suurimateks konkurentideks on sageli Excel ja muud kodumaised andmeanalüütika tööriistad,” märgib SFMC ekspert Sopic. “Samas aga võimaldab MCI toetada turundustegevuste andmete kasutamist, nagu kaasamine, integreerimine, visualiseerimine, aruandlus ja automatiseeritud teavitused viisil, mida teised konkurendid kas ei tee või ei saa teha,” lisab ta.

Mis on Tableau ja Datorama erinevus?

Salesforce’i portfellis on ka teine andmete analüütika tööriist – Tableau. Mõlemal platvormil on nüansse ja kattumisi, kuna need on mõeldud sarnastele, kuid väga erinevate kasutusjuhtudega kasutajatele. Datorama on suunatud turundajatele ja Tableau pigem laiemate äritegevuste KPI-de (tulemuslikkuse võtmemõõdik) analüüsimiseks, nii nad täiendavad teineteist.

Milline platvorm on teie jaoks õige? Kuidas ja mille jaoks üht või teist kasutada? Sopic soovitab kasutada mõlemaid. “LeverUP Consultingu arhitektid ja arendajad aitavad teil võtta Datorama kasutusele, seadistada ning kohandada just teie ettevõtte jaoks vastavaks,” sõnab ta.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudiskiri toob Sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused. Telli siit!