Eelmisel nädalal tähistas maailma levinuima kliendihaldusplatvormi Salesforce’i partner LeverUP oma kontori avamist Tallinnas. Noblessneri kvartalis KaiF baaris toimunud üritusel tutvustati tulevikulahendusi CRM-i maailmas ning loomulikult nauditi kokteile ja head muusikat.
30. mail toimunud LeverUPi Tallinna kontori avamisüritusel tutvustasid Salesforce’i võimalusi Salesforce’i suurkliendijuht Krzysztof Rachwalski ja regiooni asepresident Piotr Faderski.
LeverUPi Salesforce Marketing Cloudi (SFMC) juhtivkonsultant Nika Belamarić tutvustas Interwetteni kasutajaloo põhjal SFMC-d ja innovatiivsemat veebilehe reaalajas personaliseerimise tööriista Interaction Studiot.
Vaata pilte avamisürituse melust!
Tegelikult on Horvaatiast alguse saanud ettevõtte Tallinna esindus avatud juba aasta algusest saati, kuid koroonaajal polnud võimalust suuremat seltskonda kokku kutsuda. LeverUPi kontor ei asu aga mitte peopaigas Noblessneris, vaid mullu suvel avatud Rotermanni Ajamajas. Miks teiselt poolt Euroopat pärit ettevõte oma pilgu just Eesti peale pööras, sellest on rääkinud LeverUPi tegevjuht Daria Nemchonok.
Veel on LeverUPil kontorid Zagrebis, Vilniuses ja Riias. Ettevõtte portfooliosse kuuluvad sellised gigandid nagu Hilti, Danfoss, Metro ning Cazoo. LeverUPi meeskonda kuuluvad kogenud CRM-i ja turunduse automatiseerimise valdkonna eksperdid.