Kliendi lugu: Fremia e-pood aitab leida kuuekümne tuhande rehvi ja velje seast need õiged

Fremia e-poe lugu on hea näide sellest, kuidas ka ilma eelneva kogemuseta on võimalik luua edukas e-äri. Tegemist on mugava ja lihtsa rehvide ja velgede e-poega, mis ehitatud WooCommerce´i platvormile ning kus on hetkel üleval ligi 60 tuhat toodet. Martin Vatter Fremiast annab väärtuslikke kiirvihjeid e-poe loomise ja arendamise protsessi kohta ning pakub mõned soovitused neile, kes plaanivad sarnase e-äri projekti ette võtta.

Rehvide e-poe loomise idee sündis Vatteri sõnul lihtsast soovist pakkuda mugavat ja taskukohast lahendust rehvide ja velgede ostmiseks. Eelnev kogemus puudus küll e-äris, aga mitte rehvide alal. Rehvidega oli firma tegelenud juba kümme aastat. Töökoda tegutses ja rehvide müük laost toimus kolm aastat enne e-poe loomist kohapeal.

Koduleht aitabki ettevõttel jõuda laiema kliendibaasini ja pakub ostjatele väga üksikasjalikku tooteinfot. Lisaks on see kanal, mis töötab 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas, klient saab tulla kaubale ise järele või tellida enda juurde. Alates 200-eurosest ostust saab veel kohale toomise üle Eesti tasuta, kodulehel saab broneerida ka rehvivahetuse Tartumaal Luunjas.

Platvormiks valiti WooCommerce, kuna see on tuntud, paindlik ja kuluefektiivne lahendus. WooCommerce´i integreerimine WordPressiga tagab ühtlasi ka väga hea otsingumootoritele optimeerimise ehk luba teha tõhusat SEO-d, et veeb otsingutulemustes hästi näha oleks. See on e-poe edu seisukohalt ülioluline.

E-pood WordPressi ja Elementoriga

E-poe loomiseks ja haldamiseks kasutati peale WordPressi ja selle e-äri plugina WooCommerce ka disainilahendust Elementor, otsimootoritele optimeerimise abimeest Yoast SEO, külastajate träkkimise universaalset lahendust Pixelyoursite, puhverdamise lahendust WP cache´i kodulehe kiiremaks laadimiseks ning Smaily tööriistu uudiskirjade saatmiseks klientidele.

Kuna e-poe omanikul puudus tehniline kogemus, kaasati veebilahenduse loomise protsessi Designation.

E-pood ise sai püsti üsna kiiresti, kuid toodete integreerimine ja sünkroniseerimine läks kõige valulikumalt ja päris ideaalne pole see veel tänaseni. Aga suures plaanis on lahendus töökorras ja kliendid saavad seda mugavalt kasutada.

WooCommerce´i valik osutus väga õigeks, selle juures ei ole ühtegi probleemi esile tulnud ning rehvipood töötab nagu õlitatult.

Liikluse ja müügi kasvatamine: Google on abiks

Fremia e-poe peamise liikluse allikaks on Google´i otsing, nii nagu see on ka paljude konkurentide puhul. Tähtis on õigete märksõnadega otsingutulemustes esimeste seas. SEO strateegiale pööratakse Vatteri sõnul suurt tähelepanu ja see on osutunud siiani väga edukaks.

E-pood on nähtav ka Auto24 portaalis ja sotsiaalmeedias.

Tulevikuplaanid: rohkem tooteid, rohkem nähtavust

Fremia e-poe tulevikuplaanid näevad ette kliendibaasi laiendamist, millele aitab kaasa digiturundus ja uudiskirjad koos Google´is nähtavuse suurendamisega ning tootevaliku suurendamist, säilitades soodsad hinnad. Eesmärgiks on saada Eesti suurima tootevalikuga rehvide ja velgede e-poeks.

Kolm soovitust alustavale e-poele

Fremia e-poe senise kogemuse põhjal oskab Martin Vatter anda ka kolm olulist soovitust algavale e-äri alustajale:

  1. Keskendu SEO-le juba e-poe loomise algstaadiumis.
  2. Vali paindlik ja kuluefektiivne e-poe platvorm.
  3. Kasuta professionaalset abi e-poe loomise protsessis.

Kokkuvõtteks on Fremia e-poe lugu inspireeriv näide eduka e-äri loomisest siis, kui selle valdkonnaga pole olnud varem kokkupuudet. Hea idee, õige platvormi valik, läbimõeldud SEO strateegia ja järjepidev arendamine on viinud Fremia e-poe Internetist lihtsalt leitavaks ja tagab külastajate pideva voo.

Artikkel ilmus algselt Veebimajutus.ee blogis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.