Viie välismaise kiirtoiduäri tegevusaruandeid võrreldes jääb silma, et pikalt Eestis tegutsenud kiirtoiduketid suutsid teenida kasumit pandeemiast hoolimata. Uuemad kaubamärgid, mis asuvad alles haaret laiendama, täheldasid aga sarnaselt teistega viiruse tuntavat mõju.
Kui pilk majandustulemustesse heita, tuleb tõdeda, et hiljuti turule tulnud Burger Kingi ja KFC tulemusi on keeruline võrrelda, kuna mõlema frantsiisi operaatori majandusaastad olid erineva pikkusega ning erinevatel perioodidel.
Kui Apollo Group avas esimesel majandusaastal ehk 2020. aasta aprilli lõpuks kaks KFC toitlustuskohta, Ülemiste ja Kristiine keskustes, siis Tallink Fast Food polnud selleks ajaks veel Burger Kingi toitlustuskohti avanud.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.