Suur lugu

Tippkoka pojast sai 15-aastaselt trühvlikaupmees. Domenik Djatšuk: minu kaupa kasutatakse Michelini tärniga restoranis

Domenik Djatšuk on lisaks edukale trühvliärile aidanud luua ka Z-põlvkonna asutajate kogukonna. Foto: erakogu
PRO tellijale

“Mu esimene klient oli OKO restoran Haabneemes. Neil oli menüüs trühvlipitsa, mille avastamisel ma võtsin ise peakokaga ühendust ja läksin kohapeale müüma ideed, miks on mõistlik just minuga kaupa teha. Kujuta ette — 15-aastane poiss! Läksin sinna Viimsi bussiga kohale. Ma värisesin nii hullusti, et ma ei suutnud isegi seda ust lahti teha,” meenutab trühvleid vahendava ettevõtte Trufology juht Domenik Djatšuk, kes lõpetas hiljuti keskkooli.

Tuntud peakoka ja restoraniomaniku Vladislav Djatšuki poeg tuleb päikesepaistelisel päeval Geeniuse toimetusse, suul lai naeratus, seljas oma ettevõtte logoga pusa ja jalas linased heledad püksid. Olenemata noorest east (18-aastane — toim.) kiirgab Domeniku olekust enesekindlust. Ta paneb lauale oma uhked autovõtmed ning rüüpab sõõmu veeklaasist. Kui võiks oletada, et temavanused noored tunnevad end meediaga suheldes ebakindlalt, siis Domenikil seda muret pole. Mees teab, mis mees teeb!

Oma ettevõtte loomine veres

Domenik ei varja, et oma ettevõtte loomise julgus on tal tulnud suuresti ema ja isa edukusest oma valdkondades. “Emal mul on enda keelekool ja isa on restoranide omanik. Mu peas ei olnud juba lapsepõlves kordagi seda varianti, et ma teeks midagi mitteisetehtut,” ütleb ta.

Oma ettevõtte Trufology loomise idee sündis umbes 2021. aastal, kui toona 15-aastane noormees isa juures restoranis töötas. “Mõtlesin toona, et kuna isa pidi värske tooraine saamiseks seda ise otse oma restorani tellima, et miks mitte mujale ka müüa. Sellepeale ma hakkasin ise tellima. Ma alustasin ühe restoraniga ja siis kasvasin ja kasvasin. Praeguseks on restorane üle Eesti, kes kasutavad minu toodud värsket trühvlit,” jutustab noormees.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus:

Telli PRO esimeseks kuuks soodushinnaga 5 €
  • Pärast esimest kuud jätkub tellimus
    täishinnaga (24.99 eurot).
  • Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.
Säästad aastas -20%
Telli PRO aastaks 18.75 € / kuu Tavahind 24.99 eurot.
  • Kindlusta endale hea hind terveks aastaks, arveldamine käib kuupõhiselt.
Vali tellimuse tüüp
  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu

Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.