Apple’i uhiuus äriklienditeeninduse kontseptsioon Eesti turul

Kevadel tõi Apple Eesti turule täiesti uue Apple Premium Partner kontseptsiooni, et pakkuda klientidele veelgi kvaliteetsemat teenust, mida iseloomustavad interaktiivne teeninduskogemus, Apple’i uuenduslike toodete ja ökosüsteemi harmoonilised väljapanekud, koolitused Apple’i sertifitseeritud ekspertidelt ning maailmatasemel Apple’i teeninduskogemus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

iDeal on kõigile Apple’i sõpradele alati olnud mugavalt kättesaadav ning uue kontseptsiooniga suunati fookus veelgi enam äriklientide teenindusele ja koolitamisele. Igas iDeali esindussalongis on igapäevaselt tööl Apple’i sertifitseeritud ärikliendispetsialistid, kes aitavad iga kliendi ettevõtte eripärasid arvestades leida just talle parimad Apple’i seadmed ja teenused.

“Oleme alati püüdnud olla võimalikult näoga klientide poole ning tuua “kõik ühes” Apple’i kogemuse nii era- kui ärikliendile veelgi lähemale. iDeali esindustes Tallinnas ja Tartus on igapäevaselt tööl Apple’i poolt koolitatud äriosakonna spetsialistid, kellel on pikaajalised kogemused ettevõtete vajaduste väljaselgitamisel ning neile parimate lahenduste leidmisel,” räägib iDeal Group AS äriklienditeeninduse projektijuht Jussi Valdsalu. 

“Ettevõtetel on lihtne ja mugav saada personaalset nõustamist igast iDeali salongist – tuleb astuda salongi uksest sisse ning klient suunatakse kohe õige spetsialisti juurde, olgu küsimus uute Apple’i toodete, teenuste või hoolduse kohta. Personaalne teenindus professionaalilt on igal juhul garanteeritud.”

Kuigi võib tunduda, et e-riigis pöörduvad paljud teenindusasutused just internetipõhise teeninduse poole, ei ole see Valdsalu sõnul alati põhjendatud.

“Inimestele meeldib tegelikult saada teavet kaupade ja teenuste kohta reaalselt inimeselt, arutada üheskoos valikute üle ning oma käega kaupa katsuda. Eksperdi ja kliendi avatud arutelu käigus sünnivad harilikult õiged otsused ning jõutakse parima lahenduseni. Veebipood pakub aga enamasti lihtsalt tooteid ja saamata jääb informatsioon, mida jagab salongis töötav spetsialist. Meie eesmärk on pakkuda nii era- kui äriklientidele kaugelt enamat kui lihtsalt tooteid, näiteks erinevaid koolitusi toodete ja teenuste kasutamise kohta. Eesmärk on näidata, milleks Apple’i seadmed ja teenused võimelised on ning kuidas need ettevõtete igapäevaprotsesse kiiremaks, mugavamaks ja efektiivsemaks muudavad,” lisab ärikliendi teeninduse projektijuht.

iDeali salongide kontaktid leiab SIIT ja ärikliendile suunatud võimalustega saab täpsemalt tutvuda SIIN.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.