EveryPay blogi

Kas oled teinud kõik, et pettust vältida? Rahaülekandeid kaitseb üle 40 ohutüübi tuvastav turvatarkvara

Õngitsus- ja petukirjade hulk kasvab iga aasta või isegi iga kuuga plahvatuslikult, sest aina keerulisem on erinevaid õngitsusviise ja ohte kiirelt ära tunda. Eriti põhjalikult proovitakse ette valmistada petuskeeme neis valdkondades, kus liigub raha. Kui tahad rahaülekandeid ja tehinguid turvata, ei piisa alati heast tahtest ja sisemisest vaistust – pealegi on lisaks vaja kaitsta ka oma kliente, et need pahaaimamatult mõne pettuse ohvriks ei langeks. Lahenduseks on vastav intelligentne turvalahendus, mis tuvastab enamlevinud kelmused ja pettused ning aitab kaitsta üle Interneti toimuvaid tehinguid.

Everypay riskihalduse ja pettuste tuvastamise platvorm on ette valmistatud just selliste enamlevinud petuskeemide ja õngitsusjuhtumite tuvastamiseks, mis praegu kõige enam kasutatud ning samuti oskab turvalahendus tuvastada ka uusi, alles levima hakanud skeeme.

EveryPay Fraud Defender kasutab pettuste avastamiseks andmeanalüüsi ning eelseadistatud reeglistikke, mis aitavad leida kõrvalekaldeid ning kahtlasi tegevusi. Üle 40 reeglistiku katavad suure osa tüüpjuhtumitest, millega võivad kasutajad ülekandeid tehes kokku puutuda.

EveryPay makselahenduse kasutaja saab selle tööriistaga endale kaitsevahendi, mis aitab ära hoida nii kliendikahju kui ka müüjale tekitatava mainekahju.

Tühistamine ja tagasimakse – juhuks, kui midagi juba läks valesti

Kaks olulist lahendust, mis aitavad riske maandada ja kahjusid vähendada, on makse tühistamine või tagasimakse olenevalt sellest, kui kaugele on petutehing läinud.

Makse tühistamine on oluline riskide maandamise tööriist, kuna hoiab ära asjatud kulud ja ebamugavused hiljem. Tagastada saab makse, mis ei ole veel müüjale laekunud ning tagab, et selline tehing ei jõuaks lõpparvelduseni.

Makse tagastamine on mugavaim viis raha tagasi maksta siis, kui makse on tehtud maksekaardiga. Seda lahendust kasutatakse juhul, kui makse on juba laekunud ja arveldatud, kuid see tuleb siiski kaardiomanikule tagastada. Tagastada saab nii kogusumma kui vaid mingi osa sellest.

Ennetav turvavärav: viivitamine

Hea turvalahendus aitab lisaks tagajärgedega tegelemisele ka kahjusid ennetavalt ära hoida. EveryPay turvalahendusel on selleks üks head võimalus, mida müüja saab kasutada turvalisema tehingu tagamiseks: pangakonto viivitus. See on lisaaeg, mille jooksul on võimalik tehingu turvalisust suurendada.

Viivituse lisamine maksele annab võimaluse võita aega tehingu turvalisuse tagamiseks. Viivituse ajal saab teha näiteks kliendile täiendavat taustakontrolli, tühistada tehingu või makse peatada, kui turvatarkvara leiab mõne pettusele omase joone.

Erinevad turvatasemed – vali vastavalt oma riskidele

Turvalahenduse kasutaja saab muuhulgas seada pettuste tuvastamise tasemeid, kas soovides olla ettevaatlikum, mis võib kaasa tuua rohkem tagasilükatud tehinguid või vähema tuvastustasemega, kuid ohuga mõnede pettuste läbiminekuks. Samas on klientide tagasilükatud tehinguid siis vähem. Sobiva turvataseme saab iga kaupleja ise määrata vastavalt oma riskidele ja arvestades ka tehingute suurust. EveryPay tagab automaatse monitooringu ja raportid toimunud tehingute õnnestumiste ja tagasilükkamiste kohta.

3D-Secure – kui vajad täiendavat turvataset

3D-Secure on Visa ja Mastercardi algatatud turvalahendus, mis lisab tehingutele täiendava turvakihi veebipõhistele krediit- ja deebetkaarditehingutele. Sellega saab ühtviisi vähendada riske kui ka pettuste hulka ja tagasimakseid. 3D-Secure töötab täiendava turvakihina koostöös teiste EveryPay pettusevastaste tööriistadega.

Pangandus ja makselahendused muutuvad praegu kiiresti, kuid veelgi kiiremini on muutumas ja levimas erinevad netipettused. Seega on igati mõistlik oma online äri ja tehingud kaitsta täiendava turvaplatvormiga.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.