3 head nippi, kuidas WordPressis maandumislehe mõju suurendada

Maandumisleht, millele kampaania tulemusena ohtralt külastajad hakkab tulema, peab olema esiteks selline, millelt kohe ära ei minda, kuid teiseks peab sinna pidama jäänud külastaja ka midagi tegema. Külastuse lõppjaamaks on sooritatud ost ja rahulolev klient ning maandumisleht ongi siis oma ülesande edukalt täitnud.

Kuidas seda aga teha? Siin on kolm soovitust, mis aitavad külastajatel kolmanda etapini ehk eduka ostuni jõuda.

Esiteks – jälgi, mida tehakse!

Pimeduses kobamine on halb strateegia, teadmistes peitub aga jõud. Antud juhul siis on teadmised, mis kõige olulisemad, seotud kodulehe analüütikaga. Kes kust tuli, mida tegi, kui kaua oli ja kuhu läks?

Kõige olulisemad parameetrid, mida jälgida, on järgmised:

  • Liikluse allikas (Traffic Source) – see oluline näitaja ütleb, kuidas kasutajad sinu kodulehe on leidnud – kas tulnud otse (direct), mõne lingi kaudu (referral), otsinguga (search) või mõne tasulise kampaaniaga näiteks Facebooki lehelt.
  • Bounce Rate – näiteb protsenti külastajatest, kes lahkuvad maandumislehelt ilma kuhugi mujale sinu lehel edasi minemata;
  • Lehekülgede külastusi (Page Visits) – mitut lehekülge külastaja oma külaskäigu ajal vaatas?
  • Külastuse pikkus (Session Time) – näitab aega, mida keskmiselt kulutati lehel olles enne lahkumist.
  • Konversiooni määr (Conversion Rate) – näitab nende külastajate osa protsentides, kes tegid seda, mida maandumislehel ootasid, et tehakse (kas osteti, registreeruti uudiskirja saama vms).

Vahendid, mida jälgimiseks kasutada, on näiteks Google Analytics või Plausible.

Teiseks – tee maandumisleht mobiisisõbralikuks!

Seda on korratud juba aastaid, et mobiilist tulevad kodulehele juba enam kui pooled külastajatest, kuid endiselt kipuvad paljud veebilehtede omanikud vaatama oma kodulehe kasutajasõbralikkiust põhiliselt arvutiekraanilt. Ühelt poolt karistab mobiilivaate unarusse jätmise eest juba Google´i otsingumootor, lükates need lehed tahapoole, teiselt poolt tõesti paljud veebikülastajad ebamugava mobiilivaatega lehel kaua ei püsi ning tagasi ei tule.

Praegu võivad koguni 79% inimestest lehelt lahkuda, kui see pole mobiilisõbralik, näitavad uuringud.

WordPressi teemad on siiski enamus hea mobiilivaate kogemusega ja arvestavad väikese ekraani omapäradega. Kui pole, siis võiks oma kodulehe teema mõne mobiilisõbralikuma vastu vahetada. paljud kujundused on koguni Mobile First ehk optimeeritud nutiseadmele, kuid vaadatavad ka suurelt ekraanilt.

hea ja mobiilisõbraliku lehe saab näiteks Elementoriga. Siit leiad veel WordPressi mooduleid, mis maandumislehe tiri-ja-kukuta meetodil lihtsasti valmis ehitada aitavad.

Muidugi ära unusta ka laiemat otsimootoritele optimeerimist – nagu öeldakse selles soovituses, meeldib praeguse aja otsimootoritele see sisu, mis ka veebikülalistele. Seega – vaata kolmandat punkti.

Kolmandaks – paku head sisu ja kiireid vastuseid!

Selle asemel, et pealetükkivalt midagi pähe määrida-hüpikakendega uudiskirjaga liituma kutsuda või katteta lubadusi jagada, paku lugejale kasulikku sisu.

Kui maandumislehel on vajalikku ja olulist infot, siis külastaja jääb kauemaks ning vajutab jagamise nuppu ise ja liitub uudiskirjaga.

Samuti on oluline kõrvaldada maandumislehelt igasugused ahvatlused kuhugi mujale edasi minna – see leht pole mõeldud mujale suunamiseks, vähemalt mitte enne, kui külastaja on teinud seda, mille jaoks kampaania korraldati. maandumislehele pole vaja panna kõiki menüülinke ja sisu- või tooteviiteid, keskenduda tuleb eesmärgile, kuni see on täidetud. Sellepärast võib maandumisleht olla ka ülesehituselt teistsugune, kui tüüpiline veebisaidi lehekülg.

Hea maandumislehe juurde kuulub ka kiire kontakti võimalus. Kontaktandmed on elementaarne, aina tähtsam on aga nüüd ka jutuka-aken kas vestlusroboti või inimese endaga, kes küsimustele kohe vastab. Vastust ootama jäädes võib huvi juba kaduda ja külaline mujale ära minna.

Hulga sotsiaalmeedia plugin´e WordPressile leiab siit. Kuidas head sisu teha? Näpunäiteid saab siit.

Artikkel ilmus algselt veebimajutus.ee lehel.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.