Suur lugu

Uudisteäpiga kaks miljonit põletanud Lauri Meidla: “Oleme kaks korda vastu seina jooksnud”

So.fa.dogi uus versioon saab olema nagu OnlyFans, ainult et ilma pornota

So.fa.dogi asutajad Lauri Meidla ja Mihkel Oja.Foto: So.fa.dog

Pärast tühjaks tilkunud investeeringuid ja mitmekordset läbikukkumist tegeleb Lauri Meidla ja Mihkel Oja loodud uue meedia startup So.fa.dog purunenud lootuste kokku korjamisega ning plaanib alustada uuesti. Mitte päris puhtalt lehelt, aga mitme ebaõnnestumise võrra targemana. Juunis lansseeritav So.fa.dog saab olema nagu OnlyFans, ainult et mobiilse toega ja ilma pornota.

PRO tellijale

On eelmise aasta maikuu. "Ringvaate" stuudios istuvad õhinast säravate silmadega tippinvestor Lauri Meidla ja endine LHV varahalduse juht Mihkel Oja. Mehed on saatesse tulnud tutvustama oma uut projekti ehk kahasse asutatud idufirmat So.fa.dog, mis lubab uudiseid edastada viisil, mida kasutaja silmad veel varem näinud pole.

Idee on lihtne: kümnesekundiliste ingliskeelsete klippidena antakse uudised edasi ilma emotsiooni, reklaami ja arvamuseta. Paar lauset, taustal pilt või lihtsalt jälgitav video ning tarvilik info ongi kohale viidud. "Noorema põlvkonna kiirus ja vajadus on läinud oluliselt kiiremaks, on vaja kohe järgmine dopamiinilaks saada," tutvustab Meidla So.fa.dogi ideed.

"Millal te siis rikkaks saate?" küsib saatejuht Grete Lõbu kerge skepsisevarjundiga. "Alguses tuleb vaeseks jääda," tulistab Meidla lõbusalt vastu. "Praegu me oleme vaesuse poole teel ja siis vaatame, kuidas olukord on," lisab ta. Oja ennustab saates, et aasta pärast töötab So.fa.dogis kakssada inimest ja jälgijaid on kaheksakohaline number. "Kümme miljonit," ütleb Oja muheldes, kui Lõbu temalt täpsema numbri välja pressib.

Kuum kraam

Kahest äriprohvetist pani üks oluliselt rohkem täppi kui teine. Väliselt tundus kõik ju hästi minevat. Augustis teatas So.fa.dog, et on investoritelt oma rakenduse arendamiseks kaasanud 600 000 eurot. Ettevõte värbas naksakate MeetFranki kuulutustega töötajaid aina juurde ja tõi pardale mitu Eesti meediamaastiku tipptegijat. Peibutuseks oli värske hingamine, mida Eesti meedia oli ammu oodanud, ja stagneerunud ajakirjanikupalkadele ägedat konkurentsi pakkuv töötasu.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs PRO artiklitele.
  • Ligipääs investeerimisportaali Rikas Geenius artiklitele ja analüüsidele.
  • Ligipääs veel kümne Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autogeenius, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

23.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 23,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.