Kuula: Ärikäik #31 – Kuidas reklaamiseadust muutma peaks ja kes on kaks võtmeisikut eneseregulatsiooni organisatsiooni loomisel

Lavastuse "SUGU :N" reklaamiseaduse tõttu tsenseeritud reklaam Rävala puiesteel 2015. aastal. Plakatitele on kleebitud väljavõte reklaamiseadusest.Foto: Liis Treimann / Scanpix

Ärikäigu 31. saates tuleb juttu reklaamiseadusest, mis ammu päriselule ei vasta ning vajab korrastamist juba põhimõistete tasandil. Külas on Turundajate Liidu hiljutine tegevjuht Anniken Haldna ja loovagentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.

Kuuleme, miks tuleks reklaamivaldkonna arenguks ja korrashoidmiseks luua eneseregulatsiooni organisatsioon, kes sinna peaksid kuuluma ja kes on need kaks inimest, kellest selle loomine sõltub.

Juttu tuleb sellestki, kui palju reklaamiraha jookseb Eestist välja ning miks ei ole võimalik ühel väikesel riigil sellele üksi vastu astuda. Samuti saame teada, miks on kõige keerulisem finantsteenuste reklaamimine ja mis dokumendis on see kõige täpsemini ära kirjeldatud.

Saatejuhid on Geeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Kaire-Külli Vaatmann.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.