Salesforce'i blogi

Maailma suurim müügitarkvara Salesforce kinnitab Eestis kanda

Kuidas Salesforce revolutsiooni tegi?

Foto: Shutterstock

Üle 20 aasta tagasi nokitsesid neli meest ühes korteris valmis murrangulise kliendi- ja müügihaldustarkvara (CRM) Salesforce’i, millest on tänaseks kasvanud maailma suurim. Nüüd kinnitab Salesforce’i esindaja LeverUP kanda ka Eestis.

Maailma suurima CRM-tarkvara esindaja LeverUP avas Eestis esimese esinduse, mida hakkab juhtima Pipedrive’i ja Elisa kogemusega Märt Jõesaar. Tema sõnul kasutab Salesforce’i platvormi Eestis juba rida tuntud ettevõtteid. “Kui siiani on seda tehtud näiteks emaettevõtte nõudel ning ilma kohaliku toeta, siis nüüdsest on Eesti ettevõtetel olemas partner, kes pakub lisaks platvormi disainile ja rakendamisele ka analüütikat ja kliendituge,” sõnas Jõesaar.

Ta lisas, et edasi pannakse rõhku kohalikele idufirmadele ja keskmise suurusega ettevõtetele rätseplahenduste pakkumisele ning turuosa kasvatamisele.

Mis on Salesforce?

Salesforce on ligi 28 miljardi dollarise käibega pilvepõhine CRM-tarkvara ettevõte, millele kuuluvad ka Eestis tuntud rakendused Slack, Tableau, Mulesoft, Einstein ja work.com. 1999. aastal loodud ettevõttel on olnud algusest peale missioon muuta maailma paremaks tehnoloogiaga, mis aitab luua suhteid – olgu need ettevõtte ja klientide, tööandja ja kaugtöötajate või näiteks valitsuse ja kodanike vahel.

Salesforce’i moto on lihtne – ühtsuses peitub jõud. Ettevõte ühendab inimesi, et aidata neil saavutada kõrgemaid eesmärke ja lahendada kõige keerukamaid väljakutseid. Salesforce’i tegevjuht Bret Taylor on öelnud, et kliendid ei soovi neilt eeskätt osta tarkvara, vaid sõlmida suhet ettevõttega, mis aitaks neil tulevikutehnoloogias teed leida. Maailm muutub ja tehnoloogia areneb, aga usaldusel ja austusel põhinevad suhted kestavad sellest hoolimata.

Hea ja usalduslik koostöö klientidega aitab välja töötada tooteid, mis sobivad kõige paremini nende vajadustega. Pidev areng ja innovaatiline lähenemine annab Salesforce’i klientidele konkurentsieelise.

Salesforce kasutab Customer 360 platvormi, mis on kliendisuhete haldamises maailmas esikohal. Salesforce pakub oma vallas kõige usaldusväärsemat infrastruktuuri.

Revolutsioon kliendisuhete haldamises

Salesforce’i asutasid 1999. aastal neli meest, kes töötasid väikeses San Francisco korteris välja murrangulise kliendisuhete haldamise süsteemi. Teedrajav “tarkvara kui teenus” (SaaS) mudel läks tehnoloogiatööstuses kiiresti levima – kogu tarkvara ja tähtsaid kliendiandmeid hakati hoidma Internetis ja seda pakuti tellimusteenusena.

Esimesed, kes Salesforce’i uue pilvepõhise mudeli kasutusele võtsid, läksid riski peale välja. Seetõttu pole küsimust, kui oluline ressurss on usaldus. Aastakümnete jooksul on Salesforce’i ulatus ja toote keerukus kasvanud. Nüüdseks pakub ettevõte olulisi teenuseid paljudele maailma suurematele ja mõjukamatele ettevõtetele, valitsustele ning organisatsioonidele.

Ettevõtte põhiväärtuste hulka kuuluvad usaldus, klientide edu, võrdsus, innovaatilisus ning jätkusuutlikkus. Viimase tõestusena pöörab Salesforce aktiivselt tähelepanu kliimamuutustele ning töötab ülemaailmse kliimaneutraalsuse nimel.

Eeskuju näidatakse võrdõiguslikkust, tehnoloogia eetilist kasutamist ja paljusid muid teemasid puudutavate heategevuslike algatustega. Salesforce’i asutajad tõmbasid käima ka 1-1-1 mudeli – see tähendab, et üks protsent ettevõtte omakapitalist, tehnoloogiast ja töötajate ajast pühendatakse hariduse, võrdsuse ja keskkonna edendamisele. Salesforce’i algatusel on sama mudeliga liitunud üle 15 000 ettevõtte üle maailma.

Eestis esindab Salesforce’i LeverUP, mis avas hiljuti esinduse Tallinnas Rotermanni Ajamajas. Ettevõtte juhi Märt Jõesaare sõnul plaanib Salesforce ka Eestis väga tugevalt kanda kinnitada. “Salesforce’il on oma sektori suurim ligi 70 000 inimesest koosnev meeskond ja tarkvara kasutab üle 80 protsendi Fortune 500 ettevõtest,” märkis Jõesaar.

LeverUPi juht Märt Jõesaar lubab Salesforce’ile ka Eestis suurt tulevikku.

LeverUPil on kontorid veel Horvaatias ja teistes Balti riikides. Ettevõtte portfooliosse kuuluvad sellised gigandid nagu Hilti, Danfoss, Metro ning Cazoo. LeverUPil on kasvav ja ambitsioonikas unistuste meeskond, kuhu kuuluvad kogenud CRM-i ja turunduse automatiseerimise valdkonna eksperdid.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.