Kuula: Ärikäik #20 – Kuidas NorVita kuue kuuga ideest uue tooteni jõuab ja miks nad Eestis konkurentidega madistada ei taha?

NorVita meeskonnal on kamba peale 50 aastat ravimitööstuse kogemust.Foto: NorVita

“Ärikäigu” 20. saate külaline on toidulisandite arendus- ja tootmisettevõtte NorVita asutaja ja kvaliteedijuht Sander Murumets.

Saates kuuleme, et 2021. aastal hoo sisse saanud NorVita esimeseks tooteks oli naljaga pooleks loodud pohmeluse leevendaja HangOVER sprei. Väga tihedal toidulisandite turul on ettevõte edu saavutanud tänu kiirele tootearendusele ja uudsele manustamisviisile.

NorVita meeskonnal on kamba peale kokku 50 aastat ravimitööstuse kogemust ja nn uhhuu-toodetele on teaduse taustaga ettevõtjad öelnud kindla ei.

Saadet juhivad Ärigeeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Berta Gortfelder.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.