Kuula: Ärikäik #20 – Kuidas NorVita kuue kuuga ideest uue tooteni jõuab ja miks nad Eestis konkurentidega madistada ei taha?

NorVita meeskonnal on kamba peale 50 aastat ravimitööstuse kogemust.Foto: NorVita

“Ärikäigu” 20. saate külaline on toidulisandite arendus- ja tootmisettevõtte NorVita asutaja ja kvaliteedijuht Sander Murumets.

Saates kuuleme, et 2021. aastal hoo sisse saanud NorVita esimeseks tooteks oli naljaga pooleks loodud pohmeluse leevendaja HangOVER sprei. Väga tihedal toidulisandite turul on ettevõte edu saavutanud tänu kiirele tootearendusele ja uudsele manustamisviisile.

NorVita meeskonnal on kamba peale kokku 50 aastat ravimitööstuse kogemust ja nn uhhuu-toodetele on teaduse taustaga ettevõtjad öelnud kindla ei.

Saadet juhivad Ärigeeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Berta Gortfelder.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas (esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti) spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud kommenteeritud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks. Iga uudiskirja magnet on meie ajakirjanike kirjutatud pikem artikkel, mis meie arvates võiks selles valdkonnas töötavaid inimesi huvitada ja neile vajalik olla