Kuula: Ärikäik #6 — Kuidas Eesti “vaikusemüüja” USA turul võimsalt kanda kinnitas?

Tegevjuhi Endrus Arge sõnul pole konkurendid sammu suutnud pidada.Foto Madis Veltman, Postimees

Vaikuskabiinide valmistaja Silen on ettevõtte juhi Endrus Arge sõnul suutnud seada konkurentide seas kvaliteedistandardi. Turule tulles toodi endaga vaikuskabiinide turul aga innovatsioon.

Uus nädal toob Ärigeeniuse podcasti “Ärikäik” kuuenda osa. Saates keskendume tuntud ja ambitsioonikate Eesti ettevõtete käekäigule. Eelkõige aga just neile, mille ambitsioonid on neid äritegevusega ka kodumaa piiridest kaugemale viinud. Silen on kanda kinnitanud mitmel pool maailmas, eriti võimsalt aga USAs.

Sileni reklaamitakse lausega “vaikus on kuldne” ja firma tutvustab end vaikusemüüjana. Ettevõte on ülemaailmse äriga suutnud end võidelda arvestatavale tasemele, tehes juba 3,2 miljonit eurot käivet kvartalis. Kuidas läheb vaikusekabiinide tootjal aga nüüd, kui paljud kasutavad kodukontori võimalust ning ka koondamised pole harvad?

Saadet juhivad Ärigeeniuse reporterid Berta Gortfelder ja Kert Avasalu. 

Kuula saadet Spotifyst, Apple Podcasts’ist või telli RSS.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Ärigeeniuse uudised sinu postkastis

Ärigeeniuse uudiskiri toob sinuni valiku nädala olulisematest äriteemadest, põnevad persoonilood ja ekspertide soovitused.